I add complain form
Ozwin casino just delete 3700$ with wrong reasons so I do need moderators to check it
Lincoln Casino & Liberty Slots - Exclusief $300 LCB speciaal toernooi in januari Alle bestaande accounts die zich via LCB hebben aangemeld, zijn alvast voor het toernooi aangemeld. DIT TOERNOOI WORDT...
Lees20 gratis spins op slot Snoop Dogg Dollars geen aanbetaling vereist Gratis spins zijn de komende 7 dagen geldig, tot 29-01-2025 11:00 UTC.
LeesPlatinum Reels Casino - EXCLUSIEVE Super Sunday Spin-Off Promo Bonussen zijn geldig op elke zondag tussen 00:00 en 23:59 uur EST en kunnen elke zondag tot en met 30 juni 2025 worden ingewisseld. Alle...
LeesAU$15
No Deposit Bonus - Exclusive
Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft Inloggen of registreren om te posten.
I add complain form
Ozwin casino just delete 3700$ with wrong reasons so I do need moderators to check it
Ik voeg een klachtenformulier toe
Ozwin casino heeft zojuist 3700$ verwijderd met verkeerde redenen, dus ik heb moderators nodig om het te controleren
3/ 5
Dear hobitgirli,
We’ve also received your complaint where you explained the situation in more detail. You stated that you registered through LCB, claimed the $15 free bonus, your account is verified, and you didn’t redeem multiple bonuses. However, the casino responded that your winnings were voided due to a breach of the following Terms and Conditions:
18: Customers cannot redeem multiple free bonuses/free spins consecutively without making a real money deposit in between.
26: Players from certain restricted countries (including yours) do not qualify for any bonuses.
We will now contact the casino representative regarding your case and get back to you as soon as we receive more information from them.
Thank you.
Beste hobitgirli ,
We hebben ook uw klacht ontvangen waarin u de situatie in meer detail uitlegt. U gaf aan dat u zich via LCB hebt geregistreerd, de $ 15 gratis bonus hebt geclaimd, uw account is geverifieerd en u niet meerdere bonussen hebt ingewisseld. Het casino antwoordde echter dat uw winsten ongeldig waren verklaard vanwege een schending van de volgende Algemene Voorwaarden:
18: Klanten kunnen niet meerdere gratis bonussen/gratis spins achter elkaar inwisselen zonder tussendoor een storting met echt geld te doen.
26: Spelers uit bepaalde beperkte landen (waaronder het uwe) komen niet in aanmerking voor bonussen.
Wij nemen nu contact op met de vertegenwoordiger van het casino over uw zaak en nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra wij meer informatie van hen hebben ontvangen.
Bedankt.
Also no answer to my complaint by email, I have give them details why rules are followed and they just try to stole winnings, that is the truth. I also let them know that they have now opportunity fix their mistake ASAP and if that not happen I am going to put details of case and warning in every place in internet what I find and believe me that would not be just couple.
Ook geen antwoord op mijn klacht per e-mail, ik heb ze details gegeven waarom regels worden gevolgd en ze proberen gewoon winsten te stelen, dat is de waarheid. Ik heb ze ook laten weten dat ze nu geen kans hebben om hun fout zo snel mogelijk te herstellen en als dat niet gebeurt, ga ik details van de zaak en waarschuwing op elke plek op internet zetten wat ik vind en geloof me dat zou niet zomaar een paar zijn.
Dear hobitgirli,
We received feedback from the casino representative that they will check with the relevant team, and we will inform you as soon as we get more information from them.
Thank you for your patience.
Beste hobitgirli ,
We hebben van de vertegenwoordiger van het casino de reactie ontvangen dat zij contact zullen opnemen met het relevante team. Zodra we meer informatie van hen hebben, laten we u dat weten.
Bedankt voor uw geduld.
Thank you, nice that somebody manage get some info!
Dank je wel, fijn dat iemand wat informatie heeft kunnen vinden!
I send to Bixy pm response to my earlier email complain which I got now, no relevant team orother has response anything just same xxxx from normal customer service person.
Ik heb een pm naar Bixy gestuurd als reactie op mijn eerdere e-mailklacht. Die heb ik nu ontvangen, maar geen enkel relevant team of iemand anders heeft gereageerd. Ik krijg gewoon hetzelfde xxxx van de normale klantenservicemedewerker.
Hi hobitgirli,
Thanks for the update. Please keep us updated so we can follow up with the casino rep if needed.
Hoi hobitgirli ,
Bedankt voor de update. Houd ons op de hoogte zodat we contact kunnen opnemen met de vertegenwoordiger van het casino als dat nodig is.
Nothing new only support and I have send emails nearly 10 , I have told several times my opinion that they have credited 500$ cash from tournament win and deleting that and winnings which came is wrong. I do not expect much, if casino is so stupid that deny couple thousands winnings from customer which play in other casinos daily tens of thousands in year probably they wont like to make happy and receive big moneys in future from me. 😄
Niets nieuws alleen ondersteuning en ik heb bijna 10 e-mails gestuurd, ik heb meerdere keren mijn mening gegeven dat ze 500$ cash hebben gecrediteerd van toernooiwinst en dat het verwijderen daarvan en de winsten die binnenkwamen, verkeerd is. Ik verwacht niet veel, als casino zo dom is dat ze een paar duizend winsten van klanten die dagelijks in andere casino's spelen, tienduizenden per jaar, weigeren, zullen ze waarschijnlijk niet blij zijn en in de toekomst grote bedragen van mij ontvangen. 😄
Hi hobitgirli,
We've pinged the casino rep again regarding your case. Have you heard from them in the meantime?
Thank you.
Hoi hobitgirli ,
We hebben de casinovertegenwoordiger opnieuw gepingd over uw zaak. Heeft u in de tussentijd iets van hen gehoord?
Bedankt.
One email only when same old we not going to change our opinion😄
Slechts één e-mail, maar we gaan onze mening niet veranderen😄
Dear hobitgirli,
The casino representative asked the following: Have you made a deposit after claiming your previous no deposit bonus? In most cases, players are required to make a real money deposit before being eligible to claim another NDB and then try to claim another one which is not allowed, they have to make a deposit inbetween.
Beste hobitgirli ,
De casinovertegenwoordiger vroeg het volgende: Heb je een storting gedaan nadat je je vorige no deposit bonus hebt geclaimd? In de meeste gevallen moeten spelers een echte geldstorting doen voordat ze in aanmerking komen om een andere NDB te claimen en dan proberen om een andere te claimen die niet is toegestaan, ze moeten een storting doen tussendoor.
No I have not deposit but my issue is they credited 500$ real cash to my account from free tournament winning and it is not ok remove that or winnings from that from my account. That was not bonus. They also could ask deposit before withdrawal but deleting money is not ok.
Nee, ik heb geen storting gedaan, maar mijn probleem is dat ze 500$ echt geld op mijn account hebben bijgeschreven van gratis toernooiwinsten en het is niet oké om dat of de winsten daarvan van mijn account te verwijderen. Dat was geen bonus. Ze konden ook om een storting vragen voordat ze geld opnamen, maar het verwijderen van geld is niet oké.
And nothing new has happened about this case since my last post in here..
En er is niets nieuws gebeurd in deze zaak sinds mijn laatste bericht hier.
hobitgirli wrote:No I have not deposit but my issue is they credited 500$ real cash to my account from free tournament winning and it is not ok remove that or winnings from that from my account. That was not bonus. They also could ask deposit before withdrawal but deleting money is not ok.
Dear hobitgirli,
We received a response from the casino representative stating the following:
While the player is welcome to deposit and play, she is not eligible to withdraw any winnings from the tournament, in line with the bonus terms: 18. Customers cannot redeem multiple free bonuses/free spins offer consecutively: When a customer uses two or more free bonuses without making a real money deposit in between, management reserves the right to void any bonuses and winnings.
This is the explanation as to why you are not able to withdraw your tournament winnings. We hope this clarifies the situation. Since this is a rule outlined in their Terms and Conditions, we are unable to influence the casino’s decision, and they have confirmed this is their final word on the matter.
Therefore, we will mark this complaint as closed.
Thank you for your understanding.
hobitgirli schreef:Nee, ik heb geen storting gedaan , maar mijn probleem is dat ze 500$ echt geld op mijn account hebben bijgeschreven van gratis toernooiwinsten en het is niet oké om dat of de winsten daarvan van mijn account te verwijderen. Dat was geen bonus. Ze konden ook om een storting vragen voordat ze geld opnamen, maar het verwijderen van geld is niet oké.
Beste hobitgirli ,
Wij ontvingen het volgende antwoord van de vertegenwoordiger van het casino:
Hoewel de speler mag storten en spelen, mag hij/zij geen winsten uit het toernooi opnemen, in overeenstemming met de bonusvoorwaarden: 18. Klanten kunnen niet meerdere gratis bonussen/gratis spins-aanbiedingen achter elkaar inwisselen: Wanneer een klant twee of meer gratis bonussen gebruikt zonder tussendoor een storting met echt geld te doen, behoudt het management zich het recht voor om bonussen en winsten ongeldig te verklaren .
Dit is de uitleg waarom u uw toernooiwinsten niet kunt opnemen. We hopen dat dit de situatie verduidelijkt. Aangezien dit een regel is die in hun Algemene Voorwaarden staat, kunnen we de beslissing van het casino niet beïnvloeden en hebben ze bevestigd dat dit hun laatste woord is in deze kwestie.
Daarom markeren wij deze klacht als gesloten.
Dank u voor uw begrip.
Not happy but thanks anyway and never going to play in that casino again, still cash prize is not bonus and casino behavior not ok!
Niet blij, maar toch bedankt en ik ga nooit meer in dat casino spelen. De geldprijs is nog steeds geen bonus en het gedrag in het casino is niet oké!
Europa777 :BONUS227 Canada777:BONUS773
Europa777 Geen storting
Deze keer hebben we iets nieuws voor je voorbereid: we vragen je om wat moeite te doen! Je moet de video ZELF VINDEN en een reactie achterlaten. We zullen hier zinnen en een afbeelding plaatsen om...
GESLOTEN: $250 Februari 2025 Echtgeldwedstrijd: Slots met de hoogste RTP!
BettyWins Casino - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS OK! 80$ Gratis chip 150$ Gratis chip Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via onze LINK en...
BettyWins Casino - Exclusieve bonus zonder storting
Gebruik deze functie om de moderators en administrators te attenderen op een verkeerd geplaatst bericht, of om een ongepast bericht te verwijderen.
Wees je ervan bewust, dat wanneer je deze functie gebruikt, je email adres automatisch zichtbaar is voor de moderators
Commentaar plaatsen
Gefeliciteerd, je wordt nu op de hoogte gehouden van nieuwe casino's. Je ontvangt een verificatie-email om je inschrijving te bevestigen.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw.