Ondersteuning en klachtenthread voor muntengames

6,125
bekeken
69
antwoorden
Laatste post geleden 3 maanden geleden door Anchi
Support CoinsGame

Lezers van dit topic lazen ook:

  • Betrunner Casino Beoordeling Aanmeldbonus: 200% tot ₮10000 + 50 gratis spins Wekelijkse bonus: 40% tot ₮200 Cashbackbonus - Live Casino: 10% Cashback Aanbieding verloopt: neem contact op met de...

    Lees

    Betrunner Casino Bonussen En Promoties

    1 292
    2 maanden geleden
  • 20 gratis spins op slot Snoop Dogg Dollars geen aanbetaling vereist Gratis spins zijn de komende 7 dagen geldig, tot 29-01-2025 11:00 UTC.

    Lees

    AllStarz Casino zonder storting

    3 617
    2 maanden geleden
  • Hallo, ik vroeg me af of je me kon helpen. Ik heb gestort en een code gebruikt en kon de playthrough wissen. Ik heb nu $ 1909,17. Gebruikersnaam: mgidevlcyf. Ik heb ze mijn id voor- en achterkant en...

    Lees

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello isevich13,

    We got a response and the supported evidence from the casino rep stating the following: 

    After conducting a thorough investigation additional evidence has been discovered, further proving the player’s involvement in unfair sports betting practices. Therefore, the player’s account has been rightfully closed down due to a violation of multiple rules of the platform regarding sports betting as well as dishonest account activity. We will not tolerate any fraudulent activity from any of the players on the platform, and this case is not going to be an exception.

    According to the paragraph 9.3. "Fraudulent activity" of the Terms of Use:

    Once coins.game noticed a fraudulent, unlawful, dishonest or improper activity (including using the VPN, proxy or similar service that masks or manipulates the identification of your real location, or making bets, wagers or poker play through a third party or on behalf of a third party) on the Website, we are eligible to block user’s Account with forfeiting of all Account balances without prior notification. In such cases, coins.game reserves the right to report fraudulent activity to existing regulatory and law enforcement authorities including but not limited to banks, credit card companies and/or any person or entity that has the legal right to such information, and/or taking legal action against such user.

    According to the paragraphs 2.4.2 and 2.22. of the Sportsbook rules:

    2.4.2. You will use this Website and your Account solely and exclusively for the purpose of your genuine participation in the Games and not for any financial or other operations; your participation in the Games will be strictly in your personal non-professional capacity for recreational and entertainment reasons only.

    2.22. If a player is suspected of foul play, Sportsbook reserves the right to block the account and investigate all bets made. The period of verification of bets cannot exceed 180 days. If there is evidence of fraudulent activity (Sportsbook recognizes the fraud activity), Sportsbook has the right to cancel all bets of the player for the entire period of the game with the subsequent blocking of the account. Sportsbook is not obliged to provide the player with evidence of fraudulent activity.

    Hallo isevich13 ,

    We ontvingen een reactie en het bijbehorende bewijs van de vertegenwoordiger van het casino, waarin het volgende werd verklaard:

    Na grondig onderzoek is er aanvullend bewijsmateriaal gevonden, dat de betrokkenheid van de speler bij oneerlijke sportweddenschapspraktijken verder bewijst. Daarom is het account van de speler terecht gesloten vanwege een schending van meerdere regels van het platform met betrekking tot sportweddenschappen en oneerlijke accountactiviteiten. Wij tolereren geen enkele frauduleuze activiteit van welke speler dan ook op het platform, en dit geval zal geen uitzondering zijn.

    Volgens paragraaf 9.3. "Frauduleuze activiteiten" van de Gebruiksvoorwaarden:

    Zodra coins.game een frauduleuze, onrechtmatige, oneerlijke of ongepaste activiteit opmerkt (inclusief het gebruik van de VPN, proxy of vergelijkbare service die de identificatie van uw echte locatie maskeert of manipuleert, of het plaatsen van weddenschappen, inzetten of pokeren via een derde partij of namens een derde partij) op de Website, zijn wij gerechtigd om de Account van de gebruiker te blokkeren met verbeurdverklaring van alle Accountsaldi zonder voorafgaande kennisgeving. In dergelijke gevallen behoudt coins.game zich het recht voor om frauduleuze activiteiten te melden aan bestaande regelgevende en wetshandhavingsautoriteiten, inclusief maar niet beperkt tot banken, creditcardmaatschappijen en/of elke persoon of entiteit die het wettelijke recht heeft op dergelijke informatie, en/of juridische stappen te ondernemen tegen een dergelijke gebruiker.

    Volgens de paragrafen 2.4.2 en 2.22 van de regels van het sportweddenschappensysteem:

    2.4.2. U gebruikt deze Website en uw Account uitsluitend en alleen voor uw daadwerkelijke deelname aan de Spellen en niet voor financiële of andere handelingen. Uw deelname aan de Spellen vindt strikt plaats in uw persoonlijke, niet-professionele hoedanigheid en uitsluitend voor recreatieve en entertainmentdoeleinden.

    2.22. Als een speler verdacht wordt van oneerlijk spel, behoudt Sportsbook zich het recht voor om de account te blokkeren en alle gemaakte weddenschappen te onderzoeken. De verificatieperiode van weddenschappen mag niet langer zijn dan 180 dagen. Als er bewijs is van frauduleuze activiteiten (Sportsbook herkent de frauduleuze activiteiten), heeft Sportsbook het recht om alle weddenschappen van de speler te annuleren voor de gehele periode van de wedstrijd met de daaropvolgende blokkering van de account. Sportsbook is niet verplicht om de speler bewijs te leveren van frauduleuze activiteiten.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    What evidence did you receive?
    I bet on basketball. NBA and European leagues. What exactly did I violate?
    What exactly did I do? Why was all my money stolen? Explain to me
    Welk bewijs heb je ontvangen?
    Ik wed op basketbal. NBA en Europese competities. Wat heb ik precies overtreden?
    Wat heb ik precies gedaan? Waarom is al mijn geld gestolen? Leg het me uit
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello isevich13,

    The rules that were violated are mentioned above in the response we received from the casino rep. One of them is the use of a VPN, specifically "using the VPN, proxy, or similar service that masks or manipulates the identification of your real location, or making bets, wagers or poker play through a third party or on behalf of a third party," which the provided evidence confirms.

    Given this, we will have to close this complaint and mark it as resolved.

    Thank you for your understanding.

    Hallo isevich13 ,

    De regels die werden overtreden, worden hierboven genoemd in het antwoord dat we ontvingen van de vertegenwoordiger van het casino. Een daarvan is het gebruik van een VPN, met name " het gebruik van de VPN, proxy of soortgelijke service die de identificatie van uw echte locatie maskeert of manipuleert, of het plaatsen van weddenschappen, inzetten of pokeren via een derde partij of namens een derde partij ", wat het verstrekte bewijs bevestigt.

    Daarom moeten we deze klacht sluiten en markeren als opgelost.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I am from Russia. Russia is not banned in this casino. Absolute scam

    Ik kom uit Rusland. Rusland is niet verboden in dit casino. Absolute oplichterij

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear isevich13,

    As previously mentioned, the casino rep provided us with evidence, including the use of a VPN, which constitutes a breach of their Terms. Since nothing further can be done, this complaint is now closed.

    Thank you for your understanding.

    Beste isevich13 ,

    Zoals eerder vermeld, heeft de vertegenwoordiger van het casino ons bewijs geleverd, waaronder het gebruik van een VPN, wat een schending van hun voorwaarden vormt. Aangezien er verder niets aan gedaan kan worden, is deze klacht nu gesloten.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I recently deposited €1,000 at Coins.Game, a disreputable casino. Despite the deposit, I did not receive any meaningful bonuses or free spins. The wagering requirement is excessively high, exceeding €7,000, with an additional €1,500 deposit needed. I reached level 6, and yet, the losses have been significant. The bonuses I did receive amounted to mere cents, barely exceeding $2. The promotions advertised on the casino’s official page are misleading and do not reflect the reality of what players experience.

    Ik heb onlangs €1.000 gestort bij Coins.Game, een louche casino. Ondanks de storting heb ik geen enkele zinvolle bonus of gratis spins ontvangen. De inzetvereiste is buitensporig hoog, meer dan €7.000, met een extra storting van €1.500. Ik heb level 6 bereikt, en toch zijn de verliezen aanzienlijk geweest. De bonussen die ik wel heb ontvangen, bedroegen slechts centen, nauwelijks meer dan $2. De promoties die op de officiële pagina van het casino worden geadverteerd, zijn misleidend en weerspiegelen niet de realiteit van wat spelers ervaren.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Mahmud,

    Thank you for sharing your experience with LCB members. If you need our assistance, we're here.

    Hallo Mahmud ,

    Bedankt voor het delen van uw ervaring met LCB-leden. Als u onze hulp nodig hebt, zijn we er voor u.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello I never had any issues with them,I had a1200$ withdrawal about a week prior to this incident, i couldn't log in so I asked in chat and found out that i was cheating trying to submit false documentation which is absurd. I was totally shocked especially after they assigned me a personal manager and I never had issues withdrawing.I have all evidence necessary to proof they are lying and false accusing me. This happened on the 2nd of December. Help me please. Thank you for your time

    Hallo, ik heb nooit problemen met ze gehad. Ik heb ongeveer een week voor dit incident een opname van 1200$ gedaan. Ik kon niet inloggen, dus ik heb het in de chat gevraagd en ontdekte dat ik vals speelde door valse documentatie in te dienen, wat absurd is. Ik was totaal geschokt, vooral nadat ze me een persoonlijke manager hadden toegewezen en ik heb nooit problemen gehad met opnemen. Ik heb alle benodigde bewijzen om te bewijzen dat ze liegen en me vals beschuldigen. Dit gebeurde op 2 december. Help me alsjeblieft. Bedankt voor je tijd.

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    I would like you guys to  pay my winnings

     

    Ik wil dat jullie mijn winst uitbetalen

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Kestas613,

    We have received the following response from the casino rep:

    Unfortunately, the player's account has been blocked, and this is the final decision of the security service. They had reasons for this step and unfortunately we can't tell the exact reasons. However, if the security service has made such a decision, it is certainly justified and cannot be changed.
    I am truly sorry that this situation has arisen, but unfortunately, the player can no longer use our site. I understand how frustrating this can be and I apologize for any inconvenience this may cause. If the player has any further questions, please do not hesitate to get in touch, I will try to help to the best of my ability.

    Alex
    Customer Service Coins Game

    Considering this is their final decision, unfortunately, nothing more can be done here and we will have to close this complaint.

    Thank you for your understanding.

    Beste Kestas613 ,

    Wij hebben het volgende antwoord ontvangen van de vertegenwoordiger van het casino:

    Helaas is het account van de speler geblokkeerd en is dit de definitieve beslissing van de veiligheidsdienst. Ze hadden redenen voor deze stap en helaas kunnen we de exacte redenen niet achterhalen. Echter, als de veiligheidsdienst zo'n beslissing heeft genomen, is deze zeker gerechtvaardigd en kan niet worden gewijzigd.
    Het spijt me echt dat deze situatie is ontstaan, maar helaas kan de speler onze site niet meer gebruiken. Ik begrijp hoe frustrerend dit kan zijn en ik verontschuldig me voor het ongemak dat dit kan veroorzaken. Als de speler nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen, ik zal proberen om u zo goed mogelijk te helpen.

    Alex
    Klantenservice Munten Spel

    Aangezien dit hun definitieve beslissing is, kunnen wij hier helaas niets meer aan doen en zullen wij deze klacht moeten sluiten.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Thanks for nothing I am not surprised since it has such high rating here, you will not bite the hand that feeds you..too bad that everyone is so full of it, and you claim to be independent when clearly you are not.

     

    Bedankt, ik ben niet verbaasd dat het hier zo'n hoge waardering krijgt. Je bijt niet in de hand die je voedt. Jammer dat iedereen er zo vol van is en dat jij beweert onafhankelijk te zijn, terwijl je dat duidelijk niet bent.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Can't tell me a reason because you don't have any valid reason. Whoever is reading this and have an account with them i strongly suggest withdraw what you have and find another casino, because the day you will win big they will dissapoint you...STAY AWAY !

    Kan me geen reden geven omdat je geen geldige reden hebt. Iedereen die dit leest en een account bij hen heeft, ik raad ten zeerste aan om je geld op te nemen en een ander casino te zoeken, want de dag dat je groot wint, zullen ze je teleurstellen... BLIJF WEG!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    So full of it, coins.game you make me sick! And you should blacklist them but instead you have high ratings and missleading people. If you are aware of their practices and not doing anything you are not better lcb.

    Zo vol van, coins.game je maakt me ziek! En je zou ze op de zwarte lijst moeten zetten, maar in plaats daarvan heb je hoge beoordelingen en misleid je mensen. Als je op de hoogte bent van hun praktijken en niets doet, ben je niet beter lcb.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Kestas613,

    Our primary goal, as mediators between players and casinos, is to do everything in our power to find the best solution and provide assistance. However, we cannot always influence the casino's decisions, which doesn’t mean we necessarily agree with them, but it's beyond our control.

    As you can see, the casino has stated that they do not wish to disclose the reason for your account closure, even though we specifically requested this information. This would naturally raise concerns for anyone, but it is their final decision.

    The best advice we can offer is to directly contact their support team and request clarification. You might receive a more concrete answer this way, and if you need any additional assistance, we’re here to help.

    Thank you for your understanding.

    Beste Kestas613 ,

    Ons primaire doel, als bemiddelaars tussen spelers en casino's, is om alles in het werk te stellen om de beste oplossing te vinden en assistentie te bieden. We kunnen echter niet altijd invloed uitoefenen op de beslissingen van het casino, wat niet betekent dat we het er per se mee eens zijn, maar het ligt buiten onze controle.

    Zoals u kunt zien, heeft het casino aangegeven dat ze de reden voor het sluiten van uw account niet willen bekendmaken, ook al hebben we specifiek om deze informatie gevraagd. Dit zou natuurlijk zorgen oproepen bij iedereen, maar het is hun uiteindelijke beslissing.

    Het beste advies dat we kunnen geven is om rechtstreeks contact op te nemen met hun supportteam en om verduidelijking te vragen. U ontvangt op deze manier mogelijk een concreter antwoord en als u aanvullende assistentie nodig hebt, zijn we er om u te helpen.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    They can't give a reason because there isn't one...it is very unfair towards any player that casino is allowed to do that, block ban confiscate your money and doesn't even have to tell you anything. 

    Ze kunnen geen reden opgeven, omdat die er niet is. Het is erg oneerlijk tegenover spelers dat een casino zoiets mag doen, blokkeren, je geld in beslag nemen en je er niets over hoeft te vertellen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Coins.game you have nothing and you know it... Just pay me my winnings and let's forget this unfortunate event

    Coins.game je hebt niets en je weet het... Betaal me gewoon mijn winst en laten we deze ongelukkige gebeurtenis vergeten

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Kestas613,

    As mentioned above, this is the casino's final decision and unfortunately, we are unable to assist you further. If you still feel wronged by their decision, you can file a complaint with the casino licensor.

    Thank you for your understanding.

    Beste Kestas613 ,

    Zoals hierboven vermeld, is dit de uiteindelijke beslissing van het casino en helaas kunnen wij u niet verder helpen. Als u zich nog steeds benadeeld voelt door hun beslissing, kunt u een klacht indienen bij de casinolicentiegever.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I will do what I have to do but you guys at least should bring it down its rating, they obviously don't care about their reputation or customers and I have more evidence then needed to prove it. Coins.game I want my money.

    Ik zal doen wat ik moet doen, maar jullie zouden op zijn minst de rating omlaag moeten brengen, ze geven duidelijk niets om hun reputatie of klanten en ik heb meer bewijs dan nodig is om het te bewijzen. Coins.game Ik wil mijn geld.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Kestas613,

    Coins.Game is operated by Royal Way Limited.

    Coins.game is licensed and regulated by the Government of the Autonomous Island of Anjouan, Union of Comoros and operates under License ALSI-202410033-FI2.

    If you are not satisfied with the outcome you can file a complaint to their license.

     

    Hallo Kestas613,

    Coins.Game wordt beheerd door Royal Way Limited.

    Coins.game is gelicentieerd en gereguleerd door de regering van het autonome eiland Anjouan, Unie van Comoren en opereert onder licentie ALSI-202410033-FI2.

    Als u niet tevreden bent met de uitkomst, kunt u een klacht indienen bij de vergunningverlener.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

Meest bekeken forum posts

fernandosadao
fernandosadao Brazil 2 maanden geleden
44

Europa777 :BONUS227 Canada777:BONUS773
Europa777 Geen storting

Dzile
Dzile Serbia 2 maanden geleden
156

Deze keer hebben we iets nieuws voor je voorbereid: we vragen je om wat moeite te doen! Je moet de video ZELF VINDEN en een reactie achterlaten. We zullen hier zinnen en een afbeelding plaatsen om...
GESLOTEN: $250 Februari 2025 Echtgeldwedstrijd: Slots met de hoogste RTP!

Bixy
Bixy Serbia 1 maand geleden
26

BettyWins Casino - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS OK! 80$ Gratis chip 150$ Gratis chip Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via onze LINK en...
BettyWins Casino - Exclusieve bonus zonder storting