Spinarium-ondersteuning en klachtenthread

4,319
bekeken
17
antwoorden
Laatste post geleden 1 maand geleden door JovanaV
Spinarium
  • Gestart door
  • Spinarium
  • Malta Casino Rep 1
  • laatste activiteit 2 jaar geleden

Lezers van dit topic lazen ook:

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to SpinArium Club

    You will enjoy time with SpinArium because we have: 

    - 5000+ games 

    - Huge selection of game providers

    - Deposits by fiat and cryptocurrencies are accepted

    Our Customer Support is 24/7 available for you.

    We are waiting for you! 

    Welkom bij de SpinAlium Club !

    U zult genieten van uw tijd met SpinAlium omdat we:

    - 5000+ spellen

    - Enorme selectie aan spelaanbieders

    - Stortingen via fiat en cryptocurrencies worden geaccepteerd

    Onze Klantenservice staat 24/7 voor u klaar.

    Wij wachten op u!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to the best forum Spinarium! Happy to have you here! heart

    Welkom op het beste Spinarium-forum! Fijn dat je hier bent! heart

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to our Forum! Happy that you are here to assist our lovely members heart

    Welkom op ons forum! Fijn dat je er bent om onze lieve leden te helpen heart

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to LCB thumbs_up

    Welkom bij LCB thumbs_up

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to our forum! thumbs_up

    Welkom op ons forum! thumbs_up

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to our forum. Happy to have you here. 

    Welkom op ons forum. Ik ben blij dat je hier bent.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Thanks for signing up Spinarium Casino representative.

    Welcome to our forum! 

    Bedankt voor het aanmelden van de Spinarium Casino-vertegenwoordiger.

    Welkom op ons forum!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Welcome to LCB! Glad to have you here smiley

    Welkom bij LCB! Ik ben blij dat je hier bent smiley

  • I lost 485 euros in the casino and overlooked the fact that the terms and conditions state that players from Germany are excluded from registration, see attachment. I was still able to register in the casino as a German player and lost 485 euros. The casino is not responding to my request for a refund. I expect the casino to refund the 485 euros. If I had won, the casino would have refused to pay out, citing a breach of the terms and conditions, as Germany is excluded according to the casino's terms and conditions, but making a deposit works, which is fraud.

    Betwiste bedrag: 485€

    Casino: Spinarium Casino

    Zaaknr.: 2905

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Hendrik,

    Unfortunately, we are unable to offer assistance in this case - where a player from a restricted jurisdiction has successfully registered, deposited funds, and experienced losses during regular gameplay. As such, we are unable to change the casino’s decision regarding a refund, whether in full, partial, or no refund at all. The casino ultimately holds the discretion in this matter.

    It is important to note that the terms and conditions should always be reviewed thoroughly before depositing real money. In this instance, you have breached the T&Cs, which further limits our ability to assist. The T&Cs state: 'You must not use this service if you are from Germany'.

    In light of this, we must now consider this complaint closed. We sincerely appreciate your understanding, and we regret that we could not be of further help with this complaint.

    We will be contacting the casino to try to ensure that they restrict the ability to sign up for all the restricted countries listed in the T&Cs.

    Thank you for your understanding.

    Beste Hendrik ,

    Helaas kunnen we in dit geval geen hulp bieden - waarbij een speler uit een beperkt rechtsgebied zich succesvol heeft geregistreerd, geld heeft gestort en verliezen heeft geleden tijdens het normale spel. Als zodanig kunnen we de beslissing van het casino met betrekking tot een terugbetaling niet wijzigen, hetzij volledig, gedeeltelijk, of helemaal geen terugbetaling. Het casino heeft uiteindelijk de bevoegdheid in deze kwestie.

    Het is belangrijk om op te merken dat de algemene voorwaarden altijd grondig moeten worden doorgenomen voordat u echt geld stort. In dit geval hebt u de algemene voorwaarden overtreden, wat onze mogelijkheid om u te helpen verder beperkt. De algemene voorwaarden stellen: 'U mag deze service niet gebruiken als u uit Duitsland komt'.

    In het licht hiervan moeten we deze klacht nu als gesloten beschouwen. We stellen uw begrip oprecht op prijs en betreuren het dat we u niet verder konden helpen met deze klacht.

    Wij zullen contact opnemen met het casino om ervoor te zorgen dat zij de mogelijkheid om je aan te melden beperken voor alle landen die in de Algemene Voorwaarden staan vermeld.

    Dank u voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Sir/Madam, I am submitting a formal complaint regarding Spinarium Casino and the unjust closure of my account, along with the withholding of my legitimate winnings. Below is a clear summary of the situation: **Account Activity and Deposits:** * I made an initial deposit of $27.00. * I received a first deposit bonus consisting of 50 free spins and an additional $21.00 bonus balance. * In order to withdraw any winnings, I was required to complete wagering requirements exceeding $700.00, which I fully completed. **Winnings and Withdrawal:** * After completing the wagering requirements, my total winnings were reduced to a withdrawable amount of $177.00 due to bonus terms, which I accepted. * I submitted a withdrawal request and received confirmation that my e-transfer details were approved and that payment would be processed within 24 hours. **Account Closure:** * Upon logging back into my account to check the withdrawal status, I was presented with a notice stating that my account had been closed for “AUTOBAN MULTIACC ABUSE.” * This occurred after my withdrawal had already been approved. **Dispute of Allegation:** * I do not operate multiple accounts. * Another individual in my residence has an account; however: * They are a separate person (female, I am male). * Their account was created on a different device. * They have not used their account in over a month. * They have never made a deposit and have not participated in any promotions. * Spinarium offers a referral program, which is how this second account was created. **Operator Conduct:** * Spinarium has refused to provide any evidence supporting their allegation. * They have stated their decision is “final” and have declined to disclose how their determination was made. * As a result, they have frozen my funds despite all wagering requirements being completed in good faith. **Nature of Complaint:** I believe this constitutes: * Unjust account closure without evidence; * Withholding of legitimately won funds; * Lack of transparency in violation of fair gaming principles; * Potential abuse of terms to avoid payment after wagering requirements were fulfilled. **Requested Resolution:** I am requesting that Spinarium Casino be required to: 1. Provide verifiable evidence supporting their allegation; or 2. Immediately release my withdrawal of $177.00 in full. I have retained all relevant documentation, including: * Deposit records * Bonus and wagering activity * Withdrawal confirmation * Email correspondence with the operator I respectfully request that this matter be reviewed and that appropriate action be taken to ensure fair treatment and the release of my funds. Sincerely, James Abott Spinarium Account Email 

    Betwiste bedrag: 177C$

    Casino: Spinarium Casino

    Zaaknr.: 4097

    Geachte heer/mevrouw, Hierbij dien ik een formele klacht in over Spinarium Casino en de onterechte sluiting van mijn account, evenals het inhouden van mijn rechtmatige winsten. Hieronder een duidelijke samenvatting van de situatie: **Accountactiviteit en stortingen:** * Ik heb een eerste storting van $ 27,00 gedaan. * Ik ontving een welkomstbonus bestaande uit 50 gratis spins en een bonusbedrag van $ 21,00. * Om winsten te kunnen opnemen, moest ik voldoen aan inzetvereisten van meer dan $ 700,00, waaraan ik volledig heb voldaan. **Winsten en opname:** * Na het voldoen aan de inzetvereisten werd mijn totale winst, vanwege de bonusvoorwaarden, teruggebracht tot een opneembaar bedrag van $ 177,00, waarmee ik akkoord ben gegaan. * Ik heb een opnameverzoek ingediend en een bevestiging ontvangen dat mijn e-transfergegevens waren goedgekeurd en dat de betaling binnen 24 uur zou worden verwerkt. **Accountsluiting:** * Toen ik opnieuw inlogde op mijn account om de opnamestatus te controleren, kreeg ik een melding dat mijn account was gesloten vanwege "AUTOBAN MULTIACC MISBRUIK". * Dit gebeurde nadat mijn opname al was goedgekeurd. **Weerlegging van de beschuldiging:** * Ik beheer geen meerdere accounts. * Een andere persoon in mijn huishouden heeft een account; echter: * Het betreft een andere persoon (vrouw, ik ben man). * Hun account is aangemaakt op een ander apparaat. * Ze hebben hun account al meer dan een maand niet gebruikt. * Ze hebben nooit een storting gedaan en hebben niet deelgenomen aan promoties. * Spinarium biedt een verwijzingsprogramma aan, waarmee dit tweede account is aangemaakt. **Gedrag van de operator:** * Spinarium weigert bewijs te leveren ter ondersteuning van hun beschuldiging. * Ze hebben verklaard dat hun beslissing "definitief" is en weigeren openbaar te maken hoe ze tot hun besluit zijn gekomen. * Als gevolg hiervan hebben ze mijn tegoeden bevroren, ondanks dat ik te goeder trouw aan alle inzetvereisten heb voldaan. **Aard van de klacht:** Ik ben van mening dat dit neerkomt op: * Onrechtmatige accountsluiting zonder bewijs; * Inhouding van rechtmatig gewonnen geld; * Gebrek aan transparantie in strijd met de principes van eerlijk spel; * Mogelijk misbruik van de voorwaarden om betaling te vermijden nadat aan de inzetvereisten is voldaan. **Gewenste oplossing:** Ik verzoek Spinarium Casino om: 1. Verifieerbaar bewijs te leveren ter ondersteuning van hun bewering; of 2. Mijn opname van $ 177,00 onmiddellijk volledig vrij te geven. Ik heb alle relevante documentatie bewaard, waaronder: * Stortingsbewijzen * Bonus- en inzetactiviteiten * Opnamebevestiging * E-mailcorrespondentie met de operator. Ik verzoek respectvol dat deze zaak wordt onderzocht en dat passende maatregelen worden genomen om een eerlijke behandeling en de vrijgave van mijn geld te garanderen. Met vriendelijke groet, James Abott Spinarium Account E-mail

    Betwiste bedrag: 177C$

    Casino: Spinarium Casino

    Zaaknr.: 4097

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch
    James Abott wrote:

    Another individual in my residence has an account; however: * They are a separate person (female, I am male). * Their account was created on a different device. * They have not used their account in over a month. * They have never made a deposit and have not participated in any promotions. * Spinarium offers a referral program, which is how this second account was created. 

    Dear Hendrik,

    We understand your frustration and we’re sorry that you’re facing this issue.

    As you mentioned that another individual in your residence has an account, please note that according to the casino’s Terms & Conditions:

    5.4. You are only allowed to register one Account with the Service. Accounts are subject to immediate closure if it is found that you have multiple Accounts registered with us. This includes the use of representatives, relatives, associates, affiliates, related parties, connected persons and/or third parties operating on your behalf.

    In many casinos, multiple accounts per household are not allowed, which is why they may have acted based on this rule.

    We will still contact the casino representative to request further clarification.

    Please follow this thread for further updates.

    James Abott schreef:

    Een andere persoon in mijn huishouden heeft ook een account; echter: * Het betreft een ander persoon (een vrouw, ik ben een man). * Hun account is aangemaakt op een ander apparaat. * Ze hebben hun account al meer dan een maand niet gebruikt. * Ze hebben nooit een storting gedaan en hebben niet deelgenomen aan promoties. * Spinarium biedt een verwijzingsprogramma aan, waardoor dit tweede account is aangemaakt.

    Beste Hendrik ,

    We begrijpen uw frustratie en het spijt ons dat u met dit probleem te maken hebt.

    Zoals u aangaf, heeft nog iemand in uw huishouden een account. Houd er rekening mee dat volgens de algemene voorwaarden van het casino het volgende van toepassing is:

    5.4. U mag slechts één account bij de dienst registreren. Accounts worden onmiddellijk gesloten indien blijkt dat u meerdere accounts bij ons heeft geregistreerd. Dit omvat ook het gebruik door vertegenwoordigers, familieleden, medewerkers, partners, verwante partijen, gelieerde personen en/of derden die namens u handelen.

    In veel casino's zijn meerdere accounts per huishouden niet toegestaan, vandaar dat ze mogelijk op basis van deze regel hebben gehandeld.

    We zullen alsnog contact opnemen met de vertegenwoordiger van het casino om verdere opheldering te vragen.

    Volg dit forumonderwerp voor verdere updates.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I’m excited to play at SpinArium Club, explore thousands of games, enjoy top providers, and experience smooth deposits. With 24/7 support, it feels like the perfect place to relax and win big!

    Ik kijk er enorm naar uit om bij SpinArium Club te spelen, duizenden spellen te ontdekken, te genieten van topaanbieders en soepele stortingen te ervaren. Met 24/7 ondersteuning voelt het als de perfecte plek om te ontspannen en grote winsten te behalen!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Hendrik,

    We are still waiting for a response from the casino representative. Please note that due to the weekend, there may be some delays.

    We will wait a bit longer and then send a follow-up if needed.

    Thank you for your patience.

    Beste Hendrik ,

    We wachten nog steeds op een reactie van de casinomedewerker. Houd er rekening mee dat er vanwege het weekend enige vertraging kan optreden.

    We wachten nog even en sturen indien nodig een vervolgbericht.

    Dank u voor uw geduld.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Hendrik,

    We have not yet received feedback from the casino representative, so we’ve sent them another reminder. 

    Please note that, as you mentioned another individual in your residence has an account, the casino may refer to the following clause in their Terms & Conditions:

    5.4. You are only allowed to register one Account with the Service. Accounts are subject to immediate closure if it is found that you have multiple Accounts registered with us. This includes the use of representatives, relatives, associates, affiliates, related parties, connected persons and/or third parties operating on your behalf.

    Since this is generally prohibited, the situation in this case appears quite clear, and unfortunately, we do not believe we will be able to intervene further.

    If we do not receive any additional clarification from the casino representative, we will have to proceed with closing the case.

    Thank you for your understanding.

    Hallo Hendrik ,

    We hebben nog geen reactie ontvangen van de casinomedewerker, dus hebben we hen nogmaals een herinnering gestuurd.

    Houd er rekening mee dat, zoals u aangaf, een andere persoon in uw huishouden een account heeft. In dat geval kan het casino verwijzen naar de volgende clausule in hun algemene voorwaarden:

    5.4. U mag slechts één account bij de dienst registreren. Accounts worden onmiddellijk gesloten indien blijkt dat u meerdere accounts bij ons heeft geregistreerd. Dit omvat ook het gebruik door vertegenwoordigers, familieleden, medewerkers, partners, verwante partijen, gelieerde personen en/of derden die namens u handelen.

    Aangezien dit over het algemeen verboden is, lijkt de situatie in dit geval vrij duidelijk en helaas denken we dat we niet verder kunnen ingrijpen.

    Als we geen verdere verduidelijking ontvangen van de vertegenwoordiger van het casino, zullen we de zaak moeten sluiten.

    Bedankt voor uw begrip.

  • Origineel Spaans Vertaling Dutch English

    Suena prometedor con su amplia colección de juegos y opciones de pago flexibles. Como me gusta probar diferentes casinos, tengo curiosidad por explorarlo y ver cómo se compara con otros que he usado antes.

    Het klinkt veelbelovend met zijn uitgebreide spelaanbod en flexibele betaalopties. Omdat ik graag verschillende casino's uitprobeer, ben ik benieuwd hoe het zich verhoudt tot andere casino's die ik eerder heb gebruikt.

    It sounds promising with its extensive game collection and flexible payment options. As I enjoy trying out different casinos, I'm curious to explore it and see how it compares to others I've used before.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Hendrik,

    Unfortunately, despite multiple attempts, we have not received any additional clarification from the casino representative.

    However, as previously mentioned, the situation in this case appears to be clear due to a violation of the casino’s Terms & Conditions, specifically regarding multiple accounts being linked to individuals within the same household.

    Therefore, we will proceed with closing Case #4097.

    Thank you for your understanding.

    Hallo Hendrik ,

    Helaas hebben we ondanks meerdere pogingen geen verdere opheldering ontvangen van de casinomedewerker.

    Zoals eerder vermeld, lijkt de situatie in dit geval echter duidelijk te zijn vanwege een schending van de algemene voorwaarden van het casino, met name met betrekking tot meerdere accounts die gekoppeld zijn aan personen binnen hetzelfde huishouden.

    Daarom zullen we doorgaan met het sluiten van zaaknummer 4097.

    Bedankt voor uw begrip.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

Meest bekeken forum posts

Bixy
Bixy Serbia 1 maand geleden
13

Orca Spins - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Aantal: 88 gratis spins op Lucky Catch Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten   Meld je aan via onze LINK en claim de...
Orca Spins - Exclusieve bonus zonder storting

Dzile
Dzile Serbia 10 dagen geleden
146

Hallo LCB'ers! We willen graag uw mening horen; uw input is waardevol voor ons.
$250 LCB mei 2026 Echte Geldprijs Wedstrijd: Laten we casino's testen!

JurassicSlots
JurassicSlots South Africa 2 maanden geleden
51

Hallo LCB'ers, Betreed de wilde wereld van Jurassic Slots , waar spannende actie en lonende gameplay op je wachten.
Jurassic Slots ondersteunings- en klachtenforum