OPGELOST: 1Win Casino - Geen betalingsprobleem

2,429
bekeken
5
antwoorden
Laatste post geleden 1 jaar geleden door njanjam
Innocent Looser
  • Gestart door
  • Innocent Looser
  • Nieuwkomer 1
  • laatste activiteit 1 jaar geleden

Lezers van dit topic lazen ook:

  • iNetBet , Kudos , PrimaPlay , RedCherry , LadyLuck , TripleSeven en Sunny Spins Casino - Exclusief $ 250 freeroll-toernooi in augustus Voor nieuwe en bestaande spelers – VS OK! Beschikbaar via...

    Lees
  • SlotoCash Casino - Exclusief $200 Freeroll- toernooi in augustus ALLEEN BESCHIKBAAR IN DE DIRECTE VERSIE! Prijzenpot: $200 Naam: LCB augustus 2026 Freeroll SlotoCash Spel : Voetbalvoorspellingen...

    Lees
  • Everygame Casino - Exclusief $400 Freeroll-toernooi in augustus Voor nieuwe en bestaande spelers - VS OK Houd er rekening mee dat het toernooiplatform alleen beschikbaar is voor desktopcomputers en...

    Lees

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear LCB Team, I am writing to formally lodge a complaint against 1Win Casino regarding non-payment of my legitimate winnings. On 8th September 2025, I won 1 Bitcoin through the Daily Spin Wheel feature. Immediately after my win, I contacted the casino’s live chat support and also reached out via phone support. Both channels confirmed that the amount would be credited to my account within 24 hours. However, it has now been more than 24 hours, and the funds have still not been credited to my wallet. I have made multiple attempts to follow up via chat, phone, and their official Telegram support, but I am being completely ignored. Hours of waiting result in no response, and my concerns are being neglected. This delay and lack of communication are deeply concerning, especially considering the significant value of the winnings. I kindly request that you investigate this matter urgently and take it up with 1Win Casino on my behalf. I expect this case to be treated with high priority, as I have provided clear evidence of my win and have received false assurances from their support team. Thank you for your time and assistance. I trust in LCB’s commitment to fairness and player protection, and I look forward to your help in resolving this issue. Regards, Ilyas, Id : 

    Betwiste bedrag: 1₿

    Casino: 1Win Casino

    Zaaknr.: 3544

    Beste LCB-team, Ik schrijf u om formeel een klacht in te dienen tegen 1Win Casino vanwege het niet uitbetalen van mijn legitieme winst. Op 8 september 2025 won ik 1 Bitcoin via de functie Dagelijks Draaiwiel. Direct na mijn winst heb ik contact opgenomen met de livechat en telefonische ondersteuning van het casino. Beide kanalen bevestigden dat het bedrag binnen 24 uur op mijn account zou worden bijgeschreven. Het is echter inmiddels meer dan 24 uur geleden en het geld is nog steeds niet in mijn wallet bijgeschreven. Ik heb meerdere pogingen gedaan om contact op te nemen via chat, telefoon en hun officiële Telegram-ondersteuning, maar ik word volledig genegeerd. Urenlang wachten resulteert in geen reactie en mijn zorgen worden genegeerd. Deze vertraging en het gebrek aan communicatie zijn zeer verontrustend, vooral gezien de aanzienlijke waarde van de winst. Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie dringend te onderzoeken en namens mij contact op te nemen met 1Win Casino. Ik verwacht dat deze zaak met hoge prioriteit wordt behandeld, aangezien ik duidelijk bewijs van mijn winst heb geleverd en valse toezeggingen heb ontvangen van hun ondersteuningsteam. Bedankt voor je tijd en hulp. Ik vertrouw op LCB's inzet voor eerlijkheid en spelersbescherming, en ik kijk uit naar je hulp bij het oplossen van dit probleem. Met vriendelijke groet, Ilyas, Id:

    Betwiste bedrag: 1₿

    Casino: 1Win Casino

    Zaaknr.: 3544

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Innocent Looser,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we are sorry to hear about your negative experience.

    We received your complaint and notified the casino rep about it. We will update you as soon as we receive their response.

    Hallo Innocent Looser ,

    Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met de LCB-leden te delen. Het spijt ons te horen van uw negatieve ervaring.

    We hebben uw klacht ontvangen en de casinomedewerker hiervan op de hoogte gesteld. We laten u weten zodra we hun reactie hebben ontvangen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Innocent Looser,

    We recived an answer and explanation from the casino rep regarding your case. They clarified the following:

    • The winnings you sent us in the screenshot are not recorded on your account. According to their records, your last lottery win was in May, and after that, you received another bonus in July.
    • Your account currency is set only in Indian rupees, and there is no balance in cryptocurrency.
     

    If you were in contact with the casino, please provide us with screenshots of that chat via private message.

    Hallo Innocent Looser ,

    We hebben een antwoord en uitleg ontvangen van de casinomedewerker over uw zaak. Zij hebben het volgende verduidelijkt:

    • De winst die u ons in de screenshot hebt toegestuurd, wordt niet geregistreerd in uw account. Volgens hun gegevens was uw laatste loterijwinst in mei en daarna ontving u in juli nog een bonus.
    • De valuta van uw account is alleen ingesteld op Indiase roepies en er is geen saldo in cryptocurrency.

    Als u contact heeft gehad met het casino, stuur ons dan screenshots van de chat via een privébericht.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Innocent Looser,

    Could you please confirm if you have seen the rep’s reply and their explanation of your issue?

    Hallo Innocent Looser ,

    Kunt u bevestigen of u het antwoord van de vertegenwoordiger en zijn uitleg van uw probleem hebt gezien?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Innocent Looser,

    Since it's been 48 hours and we haven't heard back from the member, yet we have the response from the casino, we will mark case #3544 as RESOLVED.

    Hallo Innocent Looser ,

    Omdat er 48 uur zijn verstreken en we nog steeds niets van het lid hebben vernomen, maar we wel een reactie van het casino hebben, markeren we zaak #3544 als OPGELOST.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

110 nieuwe leden
771 bezoekers online
166,814 gasten online
249 nieuwe posts
6,060 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

ewgen99
ewgen99 Russia 26 dagen geleden
77

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting

JovanaV
JovanaV Serbia 2 maanden geleden
47

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiëren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
13

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting