GESLOTEN: [Vanwege het onvermogen van het casino om te reageren]: Dream Royale Casino - Geen betalingsprobleem

1,142
bekeken
14
antwoorden
Laatste post geleden 8 dagen geleden door JovanaV
cita3384
  • Gestart door
  • cita3384
  • United States Senior Nieuwkomer 15
  • laatste activiteit 12 dagen geleden

Topbonussen

  • $125

    No Deposit Bonus - Exclusive

    LCBCHIP125 code

    Dream Royale

    3 / 92 stemmen

    Dream Royale

Lezers van dit topic lazen ook:

  • Ze gaven me $350 en zeiden dat ik het op elk moment kon opnemen nadat ik mijn gegevens had ingevoerd. Er stond een identificatiefout.

    Lees

    GESLOTEN: Wazbee.mee - Probleem

    2 819
    2 maanden geleden
  • Casino Extreme - Exclusieve FIFA Wereld Cup bonus zonder storting voor stortende spelers Alle spelers die deze week een storting hebben gedaan! Ook geldig in de VS! Aantal: 106 gratis spins op...

    Lees
  • Ik speelde vroeger bij Luckybird.io, maar dat casino is ongeveer een jaar geleden gesloten. Het was een geweldig casino en ik vond het erg leuk om met gratis SC-munten te spelen.

    Lees

    Zijn er sweepstakes-casino's beschikbaar...

    2 1.12 K
    2 maanden geleden

Topbonussen

  • Dream Royale

    3 / 92 stemmen

    Dream Royale

    $125

    No Deposit Bonus - Exclusive

    LCBCHIP125 code

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I made a deposit of $47 via Apple Pay on 9/15 that failed to land in my account. I reported the lost deposit to Dream Royale, and requested an update about when I would have my deposit returned. I wrote them over five emails requesting updates, and I finally received a reply. However, the email I received — instead of answering my questions, or addressing my queries — thanked me for my patience, informed me they’re “working on it,” and will send me an email with updates. They gave me a free chip as a goodwill gesture (bonus code: GOODWILL100). Then I received another email which encouraged me to make a second deposit, at which point the casino would add $100 to my account. The writer also said: “We noticed your recent deposit attempt didn’t go through — and we’re here to help you get back in the game.” But it did go through. I have the deposit confirmation email from the very Casino that’s telling me said deposit didn't go through. (Screenshots available). Every piece of Blockchain info, and all the other transactional factors for said deposit confirmed it was successful in the amount of $47.00, completed through Apple Pay. I also sent an email with my concerns to complaints@dreamroyale.com, which came back as “undeliverable.” And despite continually promising me they were “working on it,” that the issue “had been escalated”, etc . I still didn’t have an update about what was happening until two days after I made my deposit. I received an email that said: We understand how frustrating it can be to experience a delay, and we’re very sorry for the inconvenience. As a resolution, we have credited your account with the full amount of your deposit, with a 1x wagering requirement. The deposit amount has now been added to your account and is available for you to use. Please note that this was a one-time issue, and we have taken care of your deposit accordingly. Again— I made a clean deposit of $47! Well, I ended up winning with my clean deposit, and made a withdrawal request in the amount of $3,004. Dream Royale processed my request, but only paid out $125.53. I immediately asked where the rest of my winnings were, and Dream Royale said: We are writing to provide you with an update regarding your withdrawal request. After reviewing your account activity, we found that the promotional coupon code DEPISVPYW8 was used multiple times, although the coupon was intended for one-time use only. Under the terms of the promotion, only the winnings generated from the first valid use of the coupon were eligible. Those eligible winnings have already been processed through your withdrawal. As a result, the additional winnings associated with the subsequent uses of the same coupon were forfeited in accordance with the promotion's terms and conditions. Apparently, their system showed a bonus was somehow attached to my $47 deposit — and it was a bonus I supposedly used more than once to boot! Once found, my original, clean $47 lost deposit was applied to my account by Dream Royale themselves as they stated in their email. And as for a “bonus” I supposedly used: there was neither any extra spins to play, nor any kind of balance boost. In short: there was not one auxiliary thing on my account except my $47 balance. So what did this supposed “bonus” even do for me? What did it even offer? The answer? It wasn’t there! There was no bonus attached to my original, clean $47 deposit! My deposit had gone missing, but the casino found it, and put it back on my account in the full amount as their email stated. (See above). Of my original withdrawal request in the amount of $3,004, I received $125.53. But here are my questions. 1. If I supposedly used this onetime coupon more than once, why did the casino allow me to cash out any winnings as that goes against their policies? 2. Why did the casino rep tell me the max cashout for this bonus was $125.53? (Why not $100, or $50 like a normal MCO?) 3. Why did the casino’s system show my full withdrawal request amount was approved? (Screenshots available). 4. What kind of “bonus play” did I get by supposedly using this code? (i.e. extra spins, balance boost, etc). Because I played nothing, meaning there was no bonus! 5. How could I have possibly redeemed a bonus code with my deposit when it was Dream Royale themselves who applied the deposit to my account? 6. If the casino’s system showed I supposedly used the bonus in question more than once, when did I supposedly redeem it? The casino stated that “Under the terms of the promotion, only the winnings generated from the first valid use of the coupon were eligible.” So…since I was approved for winnings in the amount of $125.53, that must mean I won with my supposed first use of the bonus, or my withdrawal request would have been rejected. But…how could I have used the bonus more than once if I can only win on its first redemption? Note: the casino did pay me, so this “redemption” could only have been my supposed “first use” of said bonus. 7. The casino also stated: As a result, the additional winnings associated with the subsequent uses of the same coupon were forfeited in accordance with the promotion's terms and conditions. But if this was my supposed first use of the bonus, that means there was never any “subsequent uses of the same coupon,” ever redeemed. Which means there was never any kind of bonus attached to my “additional winnings”, which therefore makes said winnings mine to be withdrawn in full by default! I demand the immediate payout of my $3,004 withdrawal request!

    Betwiste bedrag: 3004$

    Casino: Dream Royale Casino

    Zaaknr.: 4734

    Ik heb op 15 september een storting van $47 gedaan via Apple Pay, maar deze is niet op mijn rekening bijgeschreven. Ik heb de verloren storting gemeld bij Dream Royale en gevraagd wanneer mijn storting zou worden teruggestort. Ik heb ze meer dan vijf e-mails gestuurd met het verzoek om updates en uiteindelijk kreeg ik een reactie. In plaats van mijn vragen te beantwoorden, bedankte de e-mail me voor mijn geduld, liet weten dat ze eraan werkten en dat ze me een e-mail met updates zouden sturen. Als gebaar van goede wil kreeg ik een gratis chip (bonuscode: GOODWILL100). Vervolgens ontving ik een e-mail waarin ik werd aangemoedigd om een tweede storting te doen, waarna het casino $100 aan mijn account zou toevoegen. De schrijver zei ook: "We hebben gemerkt dat uw recente stortingspoging niet is gelukt en we helpen u graag om weer mee te kunnen spelen." Maar de storting is wel degelijk gelukt. Ik heb de e-mail met de stortingsbevestiging van precies dat casino dat me vertelt dat de storting niet is gelukt. (Screenshots beschikbaar). Alle blockchain-gegevens en alle andere transactiegegevens voor de storting bevestigden dat deze succesvol was voor een bedrag van $47,00, voltooid via Apple Pay. Ik heb ook een e-mail met mijn klachten gestuurd naar complaints@dreamroyale.com, maar deze kwam terug als "onbestelbaar". En ondanks dat ze me steeds beloofden dat ze "eraan werkten", dat het probleem "was doorgegeven", enzovoort, kreeg ik pas twee dagen na mijn storting een update. Ik ontving een e-mail met de volgende tekst: "We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn om vertraging te ondervinden en het spijt ons zeer voor het ongemak. Als oplossing hebben we het volledige bedrag van uw storting op uw account bijgeschreven, met een inzetvereiste van 1x. Het stortingsbedrag is nu aan uw account toegevoegd en kan door u worden gebruikt. Houd er rekening mee dat dit een eenmalig probleem was en dat we uw storting dienovereenkomstig hebben afgehandeld." Nogmaals: ik heb een storting van $47 gedaan! Uiteindelijk heb ik gewonnen met mijn storting en een uitbetaling aangevraagd van $3.004. Dream Royale heeft mijn aanvraag verwerkt, maar slechts $125,53 uitbetaald. Ik vroeg direct waar de rest van mijn winst was gebleven, en Dream Royale antwoordde: "We schrijven u om u een update te geven over uw uitbetalingsverzoek. Na controle van uw accountactiviteit hebben we vastgesteld dat de promotiecode DEPISVPYW8 meerdere keren is gebruikt, terwijl de code slechts voor eenmalig gebruik bedoeld was. Volgens de voorwaarden van de promotie kwamen alleen de winsten die gegenereerd werden bij het eerste geldige gebruik van de code in aanmerking. Deze winsten zijn al verwerkt via uw uitbetaling. Als gevolg hiervan zijn de extra winsten die verband houden met het daaropvolgende gebruik van dezelfde code komen te vervallen, conform de voorwaarden van de promotie." Blijkbaar had hun systeem een bonus gekoppeld aan mijn storting van $47 – en het was een bonus die ik zogenaamd meer dan eens had gebruikt! Nadat mijn oorspronkelijke, onbeschadigde storting van $47 was teruggevonden, heeft Dream Royale deze alsnog aan mijn account toegevoegd, zoals ze in hun e-mail vermeldden. En wat betreft een zogenaamde "bonus" die ik zogenaamd gebruikt zou hebben: er waren geen extra spins om te spelen, noch een verhoging van mijn saldo. Kortom: er stond niets extra's op mijn account, behalve mijn saldo van $47. Dus wat deed deze zogenaamde "bonus" dan voor mij? Wat bood hij me eigenlijk? Het antwoord? Hij was er niet! Er was geen bonus gekoppeld aan mijn oorspronkelijke, schone storting van $47! Mijn storting was verdwenen, maar het casino heeft hem gevonden en het volledige bedrag teruggestort op mijn account, zoals in hun e-mail stond (zie hierboven). Van mijn oorspronkelijke opnameverzoek van $3.004 ontving ik $125,53. Maar hier zijn mijn vragen: 1. Als ik deze eenmalige coupon zogenaamd meer dan eens gebruikt heb, waarom heeft het casino me dan winsten laten uitbetalen? Dat is immers in strijd met hun beleid. 2. Waarom vertelde de medewerker van het casino me dat het maximale uitbetalingsbedrag voor deze bonus $125,53 was? (Waarom niet $100, of $50 zoals bij een normale MCO?) 3. Waarom gaf het systeem van het casino aan dat mijn volledige opnameverzoek was goedgekeurd? (Screenshots beschikbaar). 4. Wat voor "bonusspel" heb ik gekregen door deze code te gebruiken? (bijv. extra spins, saldoverhoging, enz.). Want ik heb niets gespeeld, dus er was geen bonus! 5. Hoe had ik een bonuscode kunnen inwisselen met mijn storting, terwijl Dream Royale zelf de storting op mijn account heeft verwerkt? 6. Als het systeem van het casino aangaf dat ik de bonus in kwestie meer dan eens had gebruikt, wanneer heb ik die dan ingewisseld? Het casino verklaarde: "Volgens de voorwaarden van de promotie komen alleen de winsten die zijn gegenereerd bij het eerste geldige gebruik van de coupon in aanmerking." Dus... aangezien mijn winst van $125,53 is goedgekeurd, moet dat betekenen dat ik heb gewonnen bij mijn zogenaamde eerste gebruik van de bonus, anders zou mijn opnameverzoek zijn afgewezen. Maar… hoe had ik de bonus meer dan eens kunnen gebruiken als ik alleen bij de eerste keer inwisselen kan winnen? Let op: het casino heeft me wel uitbetaald, dus deze "inwisseling" kan alleen mijn zogenaamde "eerste gebruik" van de bonus zijn geweest. 7. Het casino verklaarde ook: Als gevolg hiervan zijn de extra winsten die verbonden waren aan het daaropvolgende gebruik van dezelfde coupon verbeurd verklaard in overeenstemming met de algemene voorwaarden van de promotie. Maar als dit mijn zogenaamde eerste gebruik van de bonus was, betekent dit dat er nooit sprake is geweest van "opeenvolgend gebruik van dezelfde coupon". Dit betekent dat er nooit een bonus verbonden was aan mijn "extra winsten", waardoor ik recht heb op volledige uitbetaling van die winsten! Ik eis de onmiddellijke uitbetaling van mijn uitbetalingsverzoek van $3.004!

    Betwiste bedrag: 3004$

    Casino: Dream Royale Casino

    Zaaknr.: 4734

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi cita3384,

    Thank you for reaching out to us and sharing your experience.

    Please note that you have already submitted the same private complaint (#4725).  Please avoid submitting the same complaint. The duplicate complaint will be removed. 

    Unfortunately, we are unable to open the files you attached. Could you please send them again via private message? Please include your bonus history showing that the bonus was not used, as well as your communication with the casino regarding the issue.

    It is possible that you claimed a deposit bonus through the cashier when you made your deposit, so the bonus history will help us clarify what happened.

    Once we review all the evidence, we will contact the casino representative and ask them to check your account.

    Hallo cita3384 ,

    Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen en uw ervaring met ons hebt gedeeld.

    Houd er rekening mee dat u dezelfde particuliere klacht (#4725) al eerder hebt ingediend.   Gelieve niet dezelfde klacht opnieuw in te dienen. Dubbele klachten zullen worden verwijderd.  

    Helaas kunnen we de bijgevoegde bestanden niet openen. Kunt u ze alstublieft opnieuw via een privébericht versturen? Voeg daarbij uw bonusgeschiedenis toe waaruit blijkt dat de bonus niet is gebruikt, evenals uw communicatie met het casino over dit probleem.

    Het is mogelijk dat u bij uw storting via de kassier een stortingsbonus heeft geclaimd. De bonusgeschiedenis kan ons helpen te achterhalen wat er precies is gebeurd.

    Zodra we al het bewijsmateriaal hebben bekeken, nemen we contact op met de vertegenwoordiger van het casino en vragen we hem of haar uw account te controleren.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    There's no place to attach files in a private message, but I can send them here. Is that acceptable?

    Ik kan geen bestanden bijvoegen in een privébericht, maar ik kan ze hier wel versturen. Is dat goed?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I also have many, many more attachments to show you than four.
    So I will have to send multiple posts to you with four attachments at a time. 
    Is that also acceptable?

    Ik heb ook nog veel meer bijlagen om u te laten zien dan vier.
    Ik zal u dus meerdere berichten moeten sturen, elk met vier bijlagen.
    Is dat ook acceptabel?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi cita3384,

    Please check your personal message inbox. We have sent you instructions on how to upload it in a private message. 

    It's quite simple, actually.

    Hallo cita3384 ,

    Kijk even in je inbox . We hebben je via een privébericht instructies gestuurd over hoe je het kunt uploaden.

    Het is eigenlijk heel simpel.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Just so everyone is aware: Dream Royale's email address for complaints -- complaints@dreamroyale.com -- comes back as "undeliverable." 

    Voor alle duidelijkheid: het e-mailadres van Dream Royale voor klachten -- complaints@dreamroyale.com -- blijkt "onbestelbaar".

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi cita3384,

    Thank you for providing us with additional details regarding your case. 

    Please note that we have reached out to the casino on your behalf, and we have received confirmation that the case is currently under review. Rest assured, we will get back to you as soon as we have more information to share. 

    In the meantime, your patience is appreciated. 

    Hallo cita3384 ,

    Bedankt dat u ons de aanvullende details over uw zaak hebt verstrekt.

    Wij hebben namens u contact opgenomen met het casino en hebben bevestiging ontvangen dat de zaak momenteel in behandeling is. Wees gerust, we nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra we meer informatie hebben.

    In de tussentijd stellen we uw geduld op prijs.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello cita3384,

    We have received a detailed response from the casino regarding the transaction history. Your original $47 deposit was affected by a payment gateway issue, so they issued a $47 coupon with 1x wagering and no cashout limit as a replacement. A technical issue subsequently allowed this same coupon to be redeemed 113 times, creating additional $47 credits that were not connected to additional deposits.

    The first coupon redemption generated approximately $125 in winnings, which were paid, while the remaining balance resulted from the subsequent unintended coupon redemptions. Therefore the additional amount is not considered as a part of the legitimate winnings from your original deposit.

    We understand your concern that the balance appeared in your account and that you were not aware of the technical issue. However, based on the explanation and account history provided to us, the casino has given a specific explanation for how the additional balance was generated and why the remaining amount was not paid.

    For this reason, we consider the complaint #4734 resolved. We appreciate that you may disagree with the casino's conclusion, but at this stage we do not have grounds to request payment of the additional balance as legitimate winnings.

    Thank you for your understanding.

    Hallo cita3384 ,

    We hebben een gedetailleerd antwoord van het casino ontvangen met betrekking tot de transactiegeschiedenis. Uw oorspronkelijke storting van $47 werd beïnvloed door een probleem met de betaalprovider, waarna ze een vervangende coupon van $47 met een inzetvereiste van 1x en zonder uitbetalingslimiet hebben uitgegeven. Door een technisch probleem kon deze coupon vervolgens 113 keer worden ingewisseld, waardoor er extra tegoeden van $47 werden gegenereerd die niet gekoppeld waren aan extra stortingen.

    De eerste couponinwisseling leverde ongeveer $125 aan winst op, die werd uitbetaald. Het resterende bedrag is het resultaat van latere, onbedoelde couponinwisselingen. Dit extra bedrag wordt daarom niet beschouwd als onderdeel van de rechtmatige winst uit uw oorspronkelijke storting.

    We begrijpen uw bezorgdheid dat het saldo op uw rekening verscheen en dat u niet op de hoogte was van het technische probleem. Op basis van de uitleg en de rekeninggeschiedenis die ons zijn verstrekt, heeft het casino echter een specifieke verklaring gegeven voor hoe het extra saldo is ontstaan en waarom het resterende bedrag niet is uitbetaald.

    Om deze reden beschouwen wij klacht nr. 4734 als afgehandeld. We begrijpen dat u het wellicht niet eens bent met de conclusie van het casino, maar op dit moment hebben we geen gronden om uitbetaling van het extra saldo als rechtmatige winst te eisen.

    Bedankt voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dream Royale has closed my account, and my login is restricted. Therefore, I am unable to play the $47 credit. May I have it paid out to me instead?

    Dream Royale heeft mijn account gesloten en mijn inloggegevens zijn geblokkeerd. Daardoor kan ik het speeltegoed van $47 niet gebruiken. Zou ik dit bedrag in plaats daarvan kunnen laten uitbetalen?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello cita3384,

    We will check the matter with the casino repersentative and get back to you as soon as we have an update. 

    In the meantime, can you please confirm have you received any email from the casino explaining the account restriction?

    Your patience is highly appreciated. 

    Hallo cita3384 ,

    We zullen de zaak met de casino-vertegenwoordiger bespreken en u zo snel mogelijk een update geven.

    Kunt u in de tussentijd bevestigen of u een e-mail van het casino heeft ontvangen waarin de accountbeperking wordt uitgelegd?

    Uw geduld wordt zeer gewaardeerd.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Yes. It was in their email to me about the reasons I was not paid. I sent a copy of it to you folks as well.

    Ja. Het stond in hun e-mail aan mij over de redenen waarom ik niet betaald was. Ik heb jullie er ook een kopie van gestuurd.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello cita3384,

    We still haven’t heard back from the casino representative, so we’ll send them a follow-up now.

    Please keep in mind that due to the ongoing conference, there may be some delays in receiving a response from the casino representative.

    Thank you for your patience, and please let us know if there are any updates on your side as well.

    Hallo cita3384 ,

    We hebben nog steeds geen reactie ontvangen van de vertegenwoordiger van het casino, dus we sturen ze nu een herinneringsmail.

    Houd er rekening mee dat er vanwege de lopende conferentie enige vertraging kan optreden bij het ontvangen van een reactie van de casino-vertegenwoordiger.

    Bedankt voor uw geduld. Laat het ons alstublieft weten als er aan uw kant nog updates zijn.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello cita3384,

    We’re still waiting for a response from the casino representative. We kindly ask for your patience in the meantime, and please let us know if there are any updates on your side.

    Thank you.

    Hallo cita3384 ,

    We wachten nog steeds op een reactie van de casino-medewerker. We vragen u vriendelijk om geduld te hebben en ons te laten weten als er updates zijn.

    Bedankt.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello cita3384,

    Since we never heard back from the casino reps, we would need to close Case #4734 due to the casino's unresponsiveness.

    If they respond at any time, we will let you know.

    Thank you for your understanding.

    Hallo cita3384 ,

    Aangezien we niets meer hebben vernomen van de vertegenwoordigers van het casino, moeten we zaaknummer 4734 sluiten vanwege het gebrek aan reactie van het casino.

    Als ze op enig moment reageren, laten we het u weten.

    Bedankt voor uw begrip.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

106 nieuwe leden
894 bezoekers online
155,647 gasten online
237 nieuwe posts
6,410 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

JovanaV
JovanaV Serbia 1 maand geleden
41

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiëren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
10

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting

ewgen99
ewgen99 Russia 16 dagen geleden
56

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting