Sportbet.one Ondersteuning en klachtenthread

16,662
bekeken
72
antwoorden
Laatste post geleden 11 dagen geleden door JovanaV
SportBet.One
  • Gestart door
  • SportBet.One
  • United States Casino Rep 8
  • laatste activiteit 1 jaar geleden

Topbonussen

  • 200% up to $2000

    Sign up Bonus - Exclusive

    LCB200 code

    Sportbet.one

    3 / 55 stemmen

    Sportbet.one

Lezers van dit topic lazen ook:

  • CASINONAAM: Luxxroll Casino DOMEIN:   https://luxxroll.com/ Geregistreerd op: 22-06-2026) ONDERZOEKSDATUM: 16 juli 2026 GECONTROLEERD DOOR: LCB.

    Lees

    Waarschuwing: Luxxroll Casino

    1 814
    2 maanden geleden
  • Ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb een aanvraag ingediend voor een kaart van 1250, maar die is drie keer afgewezen door mijn bank.

    Lees
  • Iets wat mensen steeds weer opvalt, maar wat ik zelden zie vermeld: Live casinospellen tellen doorgaans niet mee voor de inzetvereisten. Bij gokkasten is de winstmarge doorgaans 100%.

    Lees

Topbonussen

  • Sportbet.one

    3 / 55 stemmen

    Sportbet.one

    200% up to $2000

    Sign up Bonus - Exclusive

    LCB200 code

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HiĀ Matteo Toso,

    Thank you for taking the time to share your experience with the LCB members, and we’re sorry to hear about your negative experience.

    Please send us your casino username via personal message so that we can contact the casino rep and check your account.

    Hallo Matteo Toso ,

    Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met de LCB-leden te delen. Het spijt ons te horen over uw negatieve ervaring.

    Stuur ons uw casinogebruikersnaam via een persoonlijk bericht , zodat we contact met de casinovertegenwoordiger kunnen opnemen en uw account kunnen controleren.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HiĀ Matteo Toso,

    Thanks for sending your account details. We have forwarded them to the casino rep.

    Once they reply, we will let you know here on the thread.

    Hallo Matteo Toso ,

    Bedankt voor het sturen van je accountgegevens. We hebben ze doorgestuurd naar de casinomedewerker.

    Zodra ze reageren, laten we het je hier op de thread weten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello everyone,

    Thank you for bringing this complaint to our attention.Ā 

    Our Risk Management department is currently investigating the matter thoroughly. We will provide a detailed response and clarification within the next 10 days.

    We appreciate your patience and understanding.

    Best regards,

    Sportbet.one/Jess

    Hallo allemaal,

    Hartelijk dank dat u deze klacht onder onze aandacht heeft gebracht.

    Onze afdeling Risicomanagement onderzoekt de zaak momenteel grondig. We zullen binnen 10 dagen een gedetailleerd antwoord en toelichting geven.

    Wij waarderen uw geduld en begrip.

    Hartelijke groeten,

    Sportbet.one/Jess

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    We received a response from the casino rep, supported by evidence, stating that your account was closed in line with their internal policies and Terms & Conditions due to Responsible Gaming measures. They confirmed that all deposited funds were refunded, while the remaining balance consisted only of bonus-related funds, which were removed in accordance with their Bonus Terms.

    Given this, the case is clear, and we will consider it resolved.

    Thank you for your understanding.

    Hallo Matteo Toso ,

    We hebben een reactie ontvangen van de casinovertegenwoordiger, ondersteund door bewijsmateriaal, waarin staat dat uw account is gesloten in overeenstemming met hun interne beleid en algemene voorwaarden vanwege maatregelen voor verantwoord spelen. Ze bevestigden dat alle gestorte bedragen zijn terugbetaald, terwijl het resterende saldo alleen bestond uit bonusgerelateerde bedragen, die zijn verwijderd in overeenstemming met hun bonusvoorwaarden.

    Daarmee is de zaak duidelijk en beschouwen wij deze als opgelost.

    Bedankt voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    What do you mean with "my account was close in lineĀ with their internal policies and Terms & Conditions due to Responsible Gaming measures"??
    Which rule i break that led to the close of my account?
    Also, i was told my account was closed due to multi-acconuting (completly nosense, since i only had one account) and now you tell me it was closed to another reason. To me - and i think everybody would state the same - the case it's all except clear.

    Wat bedoel je met "mijn account voldeed grotendeels aan hun interne beleid en Algemene Voorwaarden vanwege de maatregelen voor Verantwoord Spelen"?
    Welke regel heb ik overtreden waardoor mijn account is gesloten?
    Ook werd mij verteld dat mijn account gesloten was vanwege het gebruik van meerdere accounts (volkomen onzin, aangezien ik maar ƩƩn account had) en nu vertel je me dat het om een andere reden gesloten is. Voor mij - en ik denk dat iedereen hetzelfde zou zeggen - is de zaak volkomen duidelijk.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    The casino rep sent us the proof identifying a duplicate account. As stated in their Terms & Conditions, this is considered a violation.

    We agree with everything provided by the casino, and all the evidence and proofs have been reviewed and supported.

    Hallo Matteo Toso ,

    De casinomedewerker stuurde ons het bewijs dat een duplicaataccount identificeerde. Zoals vermeld in hun algemene voorwaarden, wordt dit beschouwd als een overtreding.

    Wij zijn het eens met alles wat het casino aanlevert en alle bewijzen en bewijsstukken zijn beoordeeld en ondersteund.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    That's nosense since I ONLY MADE ONE ACCOUNT. You're also already changing your narrative of the story, which first started as the account was closed due to "Responsible Gaming measures", and now due to duplication of the account.
    Can you send me any proof of what i did, here or in private chat? Otherwise this is a fraud the website could do with every customer, not needing to show them proof of any violation

    Dat is onzin, aangezien ik MAAR ƉƉN ACCOUNT HEB AANGEMAAKT. Je verandert ook al je verhaal, dat begon met het sluiten van het account vanwege " maatregelen voor verantwoord spelen ", en nu vanwege het dupliceren van het account.
    Kunt u mij bewijs sturen van wat ik heb gedaan, hier of in een privƩchat? Anders is dit fraude die de website met elke klant zou kunnen plegen, zonder hen bewijs van enige overtreding te hoeven tonen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    In such cases, the evidence and documentation we receive from the casino rep for review are strictly confidential and cannot be shared with members. This rule applies not only to this case but to all others as well.

    Hallo Matteo Toso ,

    In dergelijke gevallen zijn de bewijzen en documentatie die we van de casinovertegenwoordiger ontvangen ter beoordeling strikt vertrouwelijk en mogen ze niet met leden worden gedeeld. Deze regel geldt niet alleen voor deze zaak, maar ook voor alle andere.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Perfect, so my income from a casino can be taken away without giving me any specific proof, besides telling there's a violation I ACTUALLY DIDN'T COMMIT at all.

    Do you guys realize this colud be done hundreds of times with no real reasons, just as an excuse in order for them not to pay out bonus (as you can see people complaining in this chat previously btw) with a simple agreement with you LCB moderators?
    This is outrageously disrepectfull and a total scam, i will leave a disgracefull review of both you and the casino wherever i find the chance to.

    Also...why does the casino don't want to give me any proof of the violation i did? Are they worried about something, maybe the truth?
    It's a sensless situatiuon, and the fact that you guys are trying to make it look like a perfectly normal thing just confirms how little you really care about customers, and how much about casinos.Ā 
    Complete disgrace

    Perfect, dan kan mijn inkomen uit een casino worden afgepakt zonder dat ik daar enig bewijs voor hoef te leveren. Ik hoef alleen maar te vertellen dat er sprake is van een overtreding die ik ECHT helemaal niet heb begaan.

    Beseffen jullie dat dit honderden keren gedaan kan worden zonder echte reden, enkel als excuus zodat ze de bonus niet hoeven uit te betalen (zoals je trouwens al eerder mensen in deze chat hebt horen klagen), met een simpele overeenkomst met jullie LCB-moderators?
    Dit is buitengewoon respectloos en een totale oplichterij. Ik zal een schandelijke recensie over u en het casino achterlaten waar ik ook maar de kans krijg.

    En... waarom wil het casino me geen bewijs geven van mijn overtreding? Maken ze zich ergens zorgen over, misschien de waarheid?
    Het is een onzinnige situatie en het feit dat jullie het als iets heel normaals proberen te laten lijken bevestigt alleen maar hoe weinig jullie eigenlijk om jullie klanten geven, en hoeveel om casino's.
    Volledige schande

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    As we have already explained in our previous response and after reviewing the casino's supporting documents, you violated the rules by having two accounts. Unfortunately, we are not allowed to share the proof with you.

    The only option is to contact the casino directly and see if they can provide you with the details.

    Hallo Matteo Toso ,

    Zoals we al in onze vorige reactie hebben uitgelegd en na het bekijken van de bewijsstukken van het casino, heb je de regels overtreden door twee accounts te hebben. Helaas mogen we het bewijs hiervan niet met je delen.

    De enige optie is om rechtstreeks contact op te nemen met het casino en te vragen of zij u meer informatie kunnen geven.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I contacted the casino multiple times and i never received any answer.
    I don't know how to explain further, but i never created more than one account on that website.Ā 
    Ā 

    Ik heb het casino meerdere malen gecontacteerd, maar ik heb nooit een antwoord ontvangen.
    Ik weet niet hoe ik het verder moet uitleggen, maar ik heb nooit meer dan ƩƩn account op die website aangemaakt.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    The only thing it comes to my mind is that during the period i spent using the casino i was staying at my gf place in Germany. I sometimes used a Italian VPN (where i come from) to do some work for my job, and that could have caused you and the website to think i had multiple account due to multiple Ips, but i can assure it was the same 1 Sportben.one account all the time, you can check it!Ā 
    I never created a second acocunt, nor let someone else beside me using my account

    Het enige wat me te binnen schiet, is dat ik tijdens de periode dat ik het casino gebruikte, bij mijn vriendin in Duitsland verbleef. Ik gebruikte soms een Italiaanse VPN (waar ik vandaan kom) om wat werk te doen, en dat zou jou en de website kunnen hebben doen denken dat ik meerdere accounts had vanwege meerdere IP's, maar ik kan je verzekeren dat het steeds dezelfde Sportben was. EƩn account, je kunt het controleren!
    Ik heb nooit een tweede account aangemaakt, en heb ook nooit iemand anders naast mij mijn account laten gebruiken.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    Unfortunately, as previously explained, the documents provided by the casino clearly show multiple accounts. Whether this was done intentionally or by mistake, we are not in a position to argue further.

    We understand your frustration, but LCB acts as a neutral mediator and cannot override the casino’s decision, especially when it's based on their Terms and Conditions and supported by evidence.

    At this point, there’s nothing more we can do regarding your case.

    Hallo Matteo Toso ,

    Helaas, zoals eerder uitgelegd, tonen de door het casino verstrekte documenten duidelijk meerdere accounts. Of dit opzettelijk of per ongeluk is gebeurd, kunnen we niet verder beargumenteren.

    Wij begrijpen uw frustratie, maar LCB treedt op als neutrale bemiddelaar en kan de beslissing van het casino niet terzijde schuiven, vooral niet wanneer deze gebaseerd is op hun algemene voorwaarden en ondersteund wordt door bewijs.

    Op dit moment kunnen wij niets meer voor u betekenen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    So, if i used a vpn, it would be enough for resulting in a multi-account usage?

    Dus als ik een VPN gebruik, is dat dan voldoende om meerdere accounts tegelijk te kunnen gebruiken?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ Matteo Toso,

    As stated in the casino’s Terms & Conditions:Ā All customer offers are limited to one per person, family, household address, email address, telephone number, IP, or shared computer (e.g. public library or workplace).

    This means each player is allowed only one account or bonus offer per household. In your case, the casino found multiple accounts were used.Ā Therefore, as this is strictly forbidden, there's nothing to be done further.

    We have reviewed the documents provided and, based on that, this will be our final response. The complaint will be marked as RESOLVED.Ā 

    Our advice going forward is to always keep track of the casinos where you register to avoid such situations in the future.

    Hallo Matteo Toso ,

    Zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden van het casino: Alle aanbiedingen voor klanten zijn beperkt tot ƩƩn per persoon, gezin, huisadres, e-mailadres, telefoonnummer, IP of gedeelde computer (bijv. openbare bibliotheek of werkplek).

    Dit betekent dat elke speler slechts ƩƩn account of bonusaanbieding per huishouden mag hebben. In jouw geval heeft het casino vastgesteld dat er meerdere accounts zijn gebruikt. Aangezien dit strikt verboden is, is er verder niets aan te doen.

    We hebben de verstrekte documenten beoordeeld en op basis daarvan zal dit onze definitieve reactie zijn. De klacht wordt gemarkeerd als OPGELOST.

    Ons advies is om altijd bij te houden bij welke casino's u zich registreert, zodat u dergelijke situaties in de toekomst kunt voorkomen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi,

    This company is vile. They prey on vulnerable gamblers. Like others have experienced their self exclusion system is flawed. They openly admitted to me that their system didnt work when I tried to self exclude and I complained as it costs me thousands of pounds. Since then they tried to offer me a bonus for self excluding and instructed me to open a new account to receive the bonus. This is after stating I'm a vulnerable gambler with addiction. Then they accused me of telling lies and I had to send proof of my therapist correspondence which should never of had to happen.Ā 

    Ā 

    This company is a cancer. They've destroyed my life and continue to do so because they won't respond to emails for help.Ā 

    Ā 

    They owe me upwards of £20,000 and ignore all correspondence. They've failed me like others and it appears they get away with it. 

    It really discredits forums such as this when they promote these type of companies.Ā 

    I've saved all proof and chats of how I've been treated by this company and I hope there's a day I can take them down legally. In the meantime my goal is to expose them for what they are and spread the word as to how they've ruined my life and actively encourage known addicts to gamble!Ā 

    Hoi,

    Dit bedrijf is walgelijk. Ze maken misbruik van kwetsbare gokkers. Zoals anderen hebben ervaren, is hun zelfuitsluitingssysteem gebrekkig. Ze gaven openlijk toe dat hun systeem niet werkte toen ik probeerde mezelf uit te sluiten en ik heb geklaagd omdat het me duizenden ponden kostte. Sindsdien hebben ze geprobeerd me een bonus aan te bieden voor zelfuitsluiting en me opgedragen een nieuwe rekening te openen om de bonus te ontvangen. Dit nadat ze hadden verklaard dat ik een kwetsbare gokker met een verslaving ben. Vervolgens beschuldigden ze me ervan te liegen en moest ik bewijs van mijn correspondentie met mijn therapeut opsturen, wat nooit had mogen gebeuren.

    Dit bedrijf is een kankergezwel. Ze hebben mijn leven verwoest en blijven dat doen, omdat ze niet reageren op e-mails met het verzoek om hulp.

    Ze zijn me meer dan £20.000 schuldig en negeren alle correspondentie. Ze hebben me net als anderen in de steek gelaten en het lijkt erop dat ze ermee wegkomen.

    Het brengt forums als deze echt in diskrediet wanneer ze dit soort bedrijven promoten.

    Ik heb alle bewijzen en chats bewaard over hoe ik door dit bedrijf ben behandeld en ik hoop dat ik ze ooit legaal kan verwijderen. In de tussentijd is het mijn doel om ze te ontmaskeren voor wat ze zijn en te verspreiden hoe ze mijn leven hebben verwoest en bekende gokverslaafden actief aanmoedigen om te gokken!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HiĀ Stokesbomb,

    Thank you for taking the time to share your experience. We are really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be.

    We would be happy to take a closer look at your case, but we will need some additional information.

    Please send us via private message:

    • Your casino username and the email used for registration

    • Screenshots of emails where you requested self-exclusion and where they stated the system wasn’t working

    • Any other supporting documentation you have regarding this issue

    Once we have these, we will review your case carefully and reach out to the casino rep to see what they have to say.

    Please note that if you plan to take legal action, we won’t be able to assist with your complaint.

    Hoi Stokesbomb ,

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons enorm om te horen over uw ervaring en we begrijpen hoe frustrerend dit moet zijn.

    Wij willen uw zaak graag nader bekijken, maar hebben daarvoor wel wat aanvullende informatie nodig.

    Stuur ons een privƩbericht:

    • Uw casinogebruikersnaam en het e-mailadres dat u voor de registratie hebt gebruikt

    • Schermafbeeldingen van e-mails waarin u zelfuitsluiting hebt aangevraagd en waarin werd aangegeven dat het systeem niet werkte

    • Alle andere ondersteunende documentatie die u over dit probleem hebt

    Zodra we deze hebben, zullen we uw zaak zorgvuldig bekijken en contact opnemen met de vertegenwoordiger van het casino om te horen wat hij/zij te zeggen heeft.

    Houd er rekening mee dat wij u niet kunnen helpen met uw klacht als u van plan bent juridische stappen te ondernemen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HiĀ Stokesbomb,

    Could you please let us know if you still need our assistance?

    If you do, please send us your casino usernameĀ via private messageĀ and provide us with more details regarding your case so we can contact the casino rep.

    Hoi Stokesbomb ,

    Kunt u ons laten weten of u nog steeds onze hulp nodig hebt?

    Als dat zo is, stuur ons dan uw casinogebruikersnaam via een privƩbericht en geef ons meer details over uw zaak, zodat we contact kunnen opnemen met de vertegenwoordiger van het casino.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HiĀ Stokesbomb,

    Since we never received your username, we'll close this complaint due to the submitter's inactivity.

    Hoi Stokesbomb ,

    Omdat wij uw gebruikersnaam niet hebben ontvangen, sluiten we deze klacht vanwege de inactiviteit van de indiener.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    They are scammers! I deposited, done thousands of small bets. In the same day they removed all my balance, without a reason!!! My profit was only 20 usd and this scam company stole my deposit and my profit, all!!! This is a absurd!!! All customers who deposit there are stole too, they are a scam company fake who accepts deposits but never pay one withdrawal. Please, all you NEVER REGISTER ACCOUNT OR DEPOSIT MONEY ON SPORTBET: THEY ARE SCAMMERS AND WILL TO STEAL YOU TOO. All positive review here are fake messages done by themselves! They will to lie saying which you have other account and to steal your money!!!! Searching on google as too here, exist millions of cases similars with users of all the world as too here on LCB! Why LCB continues doing marketing of kne scam company????

    Het zijn oplichters! Ik heb geld gestort en duizenden kleine weddenschappen geplaatst. Op dezelfde dag hebben ze mijn hele saldo verwijderd, zonder enige reden!!! Mijn winst was maar 20 dollar en dit oplichtersbedrijf heeft mijn storting en mijn winst gestolen, alles!!! Dit is absurd!!! Alle klanten die daar geld storten, worden ook bestolen. Het is een nepbedrijf dat stortingen accepteert, maar nooit een uitbetaling doet. Registreer alsjeblieft NOOIT een account en stort NOOIT geld bij Sportbet: het zijn oplichters en ze zullen ook jou bestelen. Alle positieve recensies hier zijn nepberichten, door henzelf geplaatst! Ze liegen door te zeggen dat je een ander account hebt en stelen zo je geld!!!! Als je op Google zoekt, vind je miljoenen vergelijkbare gevallen van gebruikers over de hele wereld, ook hier bij LCB! Waarom blijft LCB reclame maken voor dit oplichtersbedrijf????

  • Origineel English Vertaling Dutch
    SportBet.One wrote:

    Ā 

    You are a scam company!

    SportBet.One schreef:

    Jullie zijn een oplichtersbedrijf!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    HelloĀ josedst,

    Thank you for sharing your experience and your concerns with other LCB members.

    Please note that LCB has never hesitated to place a casino on our Warning List when there is sufficient evidence and reason to do so. However, this requires more than one isolated case, and we need to assess the overall situation based on multiple factors and verified information.

    If you need any assistance with your case, please let us know and we’ll be happy to see how we can help.

    Hallo josedst ,

    Bedankt dat je je ervaringen en zorgen met andere LCB-leden hebt gedeeld.

    Houd er rekening mee dat LCB nooit heeft geaarzeld om een casino op onze waarschuwingslijst te plaatsen wanneer daar voldoende bewijs en reden voor is. Dit vereist echter meer dan één geïsoleerd geval, en we moeten de algehele situatie beoordelen op basis van meerdere factoren en geverifieerde informatie.

    Mocht u hulp nodig hebben met uw zaak, laat het ons dan weten en we bekijken graag hoe we u kunnen helpen.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

63 nieuwe leden
680 bezoekers online
146,540 gasten online
50 nieuwe posts
6,788 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

JovanaV
JovanaV Serbia 1 maand geleden
39

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiƫren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
9

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting

ewgen99
ewgen99 Russia 15 dagen geleden
53

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting