Onbeperkte casino-ondersteuning en klachtenthread

152,456
bekeken
750
antwoorden
Laatste post geleden 14 dagen geleden door njanjam
Limitless_Casino
  • Gestart door
  • Limitless_Casino
  • Serbia Casino Rep 96
  • laatste activiteit 14 dagen geleden

Topbonussen

Lezers van dit topic lazen ook:

  • Hallo, even een waarschuwing: als je bij een van de casino's van Inclave speelt, worden al je gegevens en spelgeschiedenis gedeeld over hun enorme netwerk.

    Lees

    Vroege waarschuwing

    9 1.48 K
    2 maanden geleden
  • Yabby Casino - Exclusieve FIFA Wereld Cup bonus zonder storting voor stortende spelers Alle spelers - VS OK! Aantal: 101 gratis spins op Fortunate Buddha Hoe de bonus te claimen: Spelers die...

    Lees
  • Geluksluipaard - Mysteriebooster Actie geldig: 28-06-2026 - 19-07-2026 Prijzenpot: €2.000.000 Hoe werkt het? Heb je nog geen account ? Meld je dan hier aan. - Geen minimale inzet.

    Lees

    LuckLeopard-toernooien

    7 1.08 K
    2 maanden geleden

Topbonussen

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hey, could you please answer my exclusion request? The manager only responded by asking if there was anything we could do to change my mind. I asked for a chip to replace my $1200 loss, and he hasn't responded at all, neither about the exclusion nor the chip. This is terrible service, a bad casino, very bad. Wilbert93 

    Hé, zou je alsjeblieft mijn verzoek om uitsluiting kunnen beantwoorden? De manager reageerde alleen door te vragen of er iets was wat we konden doen om me van gedachten te veranderen. Ik heb om een fiche gevraagd ter compensatie van mijn verlies van $1200, maar hij heeft helemaal niet gereageerd, noch op het verzoek om uitsluiting, noch op het verzoek om een fiche. Dit is vreselijke service, een slecht casino, heel erg slecht. Wilbert93

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Haha 🤣 How much more common can you get? The reward for lost deposits from the previous day is mysteriously no longer available. I received it yesterday, but today it's gone, saying I'm not eligible. What a stupid thing to do! Even after losing more than 1300, they did the opposite. By not giving me what I deserved, I don't want anything more than for them to process my request. Just like they already excluded me here, and they violated Asus's policies and privacy rules when I reopened the account. They want screenshots? Here they are. 

    Haha 🤣 Hoeveel vaker kan het nog? De beloning voor verloren stortingen van de vorige dag is op mysterieuze wijze verdwenen. Ik ontving hem gisteren, maar vandaag is hij weg, met de melding dat ik er niet voor in aanmerking kom. Wat een stomme actie! Zelfs nadat ik meer dan 1300 euro ben kwijtgeraakt, doen ze precies het tegenovergestelde. Omdat ze me niet geven waar ik recht op heb, wil ik niets liever dan dat ze mijn verzoek alsnog in behandeling nemen. Net zoals ze me hier al hebben buitengesloten en de beleidsregels en privacyregels van Asus hebben overtreden toen ik mijn account heropende. Willen ze screenshots? Hier zijn ze.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I'm waiting for the casino's response; I want to see what stupid thing they come up with.

     
     

    Ik wacht op de reactie van het casino; ik ben benieuwd wat voor onnozel voorstel ze nu weer verzinnen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Xivis,

    Thank you for letting us know. We are glad to hear everything got sorted out. 

    Enjoy!

    Hallo Xivis ,

    Bedankt dat u ons dit liet weten. We zijn blij te horen dat alles is opgelost.

    Genieten!

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams Hernandez,

    Please note that we have reached out to the casino representative on your behalf and we will get back to you as soon as we have more information to share. 

    Thank you for your patience.

    Hallo William Hernandez ,

    Wij hebben namens u contact opgenomen met de vertegenwoordiger van het casino en nemen zo snel mogelijk contact met u op zodra we meer informatie hebben.

    Dank u voor uw geduld.

  • Origineel language.id Vertaling Dutch English

    Oky tenkiu  

    Oké, dankjewel

    Oky tenkiu  

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Still no response? I really want to know why my rewards were taken away. I'm anxious to hear your answer. 

    Nog steeds geen reactie? Ik wil echt graag weten waarom mijn beloningen zijn afgenomen. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I don't want to be excluded from another house right now; first I want to know the reason for what was said before because there is no reason. 

    Ik wil nu niet weer uit een ander huis worden gezet; eerst wil ik de reden weten voor wat er eerder is gezegd, want er is geen reden.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams,

    Thank you for contacting us regarding the availability of free promotional offers on your account.

    After reviewing your recent account activity, we can confirm that your current bonus ratio is significantly higher than your deposit ratio. This means that the value of bonuses and promotional benefits already provided to your account is considerably higher in comparison to your recent depositing activity.

    This is the main reason why free promotional offers are currently unavailable for your account. Our promotional system takes the overall balance between deposits and promotional benefits into consideration when determining eligibility, allowing us to maintain a fair and consistent promotional structure for all players.

    Please note that this is not a permanent restriction on your account. Your promotional eligibility may be reassessed as your account activity changes over time. Should your deposit and bonus ratio become more balanced, you may become eligible for additional free promotional offers in the future.

    We appreciate your understanding and thank you for your continued support and participation.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

    Hallo Williams,

    Bedankt voor uw bericht over de beschikbaarheid van gratis promotieaanbiedingen op uw account.

    Na bestudering van uw recente accountactiviteit kunnen we bevestigen dat uw huidige bonusratio aanzienlijk hoger is dan uw stortingsratio. Dit betekent dat de waarde van de bonussen en promotionele voordelen die al aan uw account zijn toegevoegd, aanzienlijk hoger is in vergelijking met uw recente stortingen.

    Dit is de belangrijkste reden waarom gratis promotieaanbiedingen momenteel niet beschikbaar zijn voor uw account. Ons promotiesysteem houdt rekening met de totale balans tussen stortingen en promotievoordelen bij het bepalen van de geschiktheid, waardoor we een eerlijke en consistente promotiestructuur voor alle spelers kunnen handhaven.

    Houd er rekening mee dat dit geen permanente beperking voor uw account is. Uw recht op promoties kan opnieuw worden beoordeeld naarmate uw accountactiviteit in de loop van de tijd verandert. Als uw verhouding tussen stortingen en bonussen evenwichtiger wordt, komt u mogelijk in aanmerking voor aanvullende gratis promotieaanbiedingen in de toekomst.

    Wij stellen uw begrip op prijs en danken u voor uw voortdurende steun en deelname.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    What a silly coincidence that after making some withdrawals from Brango, Bonusbliz, and Extreme, totaling $4,000 USD, my friend, just like in those casinos, it couldn't be clearer that it's the same casino, that's why your system is blocking my rewards. That's really messed up. 

    Wat een stom toeval dat, nadat ik wat geld heb opgenomen bij Brango, Bonusbliz en Extreme, in totaal $4.000 USD, het, net als in die casino's, overduidelijk hetzelfde casino is. Daarom blokkeert jouw systeem mijn beloningen. Echt belachelijk.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Brandon, thank you for the details. My recent activity at other casinos affected my account, as the changes coincided with those transactions. Everything was fine. I lost $1400 USD in the last $500 USD. I didn't request bonuses, and if I had, I would have received them. Everything changed when I withdrew from Bonusbliz Extreme. What is the relationship between these casinos? Because that's what affected the account. My question is, are they supposed to be different casinos, or is there something we need to disclose about them? 

    Beste Brandon, bedankt voor de details. Mijn recente activiteiten bij andere casino's hebben mijn account beïnvloed, omdat de wijzigingen samenvielen met die transacties. Alles was in orde. Ik verloor $1400 USD van de laatste $500 USD. Ik heb geen bonussen aangevraagd, en als ik dat wel had gedaan, had ik ze ontvangen. Alles veranderde toen ik geld opnam bij Bonusbliz Extreme. Wat is het verband tussen deze casino's? Want dat is wat mijn account heeft beïnvloed. Mijn vraag is: zijn dit verschillende casino's, of moeten we iets over hen melden?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Another thing, why doesn't pitboss@limitlesscasino.com respond? I've sent many requests for permanent exclusivity and there's never a reply. 

    Nog iets, waarom reageert pitboss@limitlesscasino.com niet? Ik heb al meerdere verzoeken voor permanente exclusiviteit verstuurd, maar krijg nooit antwoord.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams,

    We understand your concern and appreciate you providing additional context regarding your recent activity.

    Please note that promotional eligibility is determined based on our internal criteria and account activity. While we understand your comments regarding your activity with other casinos, we are unable to disclose specific details regarding the criteria, systems, or factors used when determining promotional eligibility, as this information is part of our internal policies and procedures.

    We can assure you that the decision regarding the availability of free promotional offers is not intended as a permanent restriction or a reflection of any single transaction or withdrawal. Your account will continue to be reviewed based on your activity, and your eligibility may change over time.

    We hope that your account activity will become more balanced in the future, allowing us to provide you with additional promotional offers again.

    We appreciate your understanding and thank you for your continued support and participation.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

    Hallo Williams,

    We begrijpen uw bezorgdheid en stellen het op prijs dat u meer context geeft over uw recente activiteiten.

    Houd er rekening mee dat de geschiktheid voor promoties wordt bepaald op basis van onze interne criteria en accountactiviteit. Hoewel we uw opmerkingen over uw activiteiten bij andere casino's begrijpen, kunnen we geen specifieke details vrijgeven over de criteria, systemen of factoren die worden gebruikt bij het bepalen van de geschiktheid voor promoties, aangezien deze informatie onderdeel uitmaakt van ons interne beleid en onze procedures.

    Wij verzekeren u dat de beslissing met betrekking tot de beschikbaarheid van gratis promotieaanbiedingen niet bedoeld is als een permanente beperking of als een weerspiegeling van een enkele transactie of opname. Uw account zal voortdurend worden beoordeeld op basis van uw activiteit en uw geschiktheid kan in de loop van de tijd veranderen.

    We hopen dat uw accountactiviteit in de toekomst evenwichtiger wordt, zodat we u opnieuw aantrekkelijke promotieaanbiedingen kunnen doen.

    Wij stellen uw begrip op prijs en danken u voor uw voortdurende steun en deelname.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Okay, explain to me what you mean by "bonuses" according to your records. I wasn't even asking for more than the cashback and the €50 coupons, which you added, even though I asked you to cancel them. It's clear they're canceled, not used, except for the cashback and maybe two €50 coupons, so about €100 in coupons. My deposits exceed €900, so when did I exceed the bonus limits if my deposits far exceeded yours? I expect a clear answer, not a convoluted one like you've been giving, where you're incomprehensible and you don't even answer my question. 

    Oké, leg me eens uit wat je bedoelt met "bonussen" volgens jouw gegevens. Ik vroeg niet eens om meer dan de cashback en de coupons van €50, die je hebt toegevoegd, ondanks mijn verzoek om ze te annuleren. Het is duidelijk dat ze geannuleerd zijn, niet gebruikt, behalve de cashback en misschien twee coupons van €50, dus in totaal zo'n €100 aan coupons. Mijn stortingen bedragen meer dan €900, dus wanneer heb ik de bonuslimieten overschreden als mijn stortingen die van jou ruimschoots overtreffen? Ik verwacht een duidelijk antwoord, geen ingewikkeld antwoord zoals je nu geeft, waardoor je onbegrijpelijk bent en mijn vraag niet eens beantwoordt.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Please process my permanent exclusion.

     
     

    Verwerk alstublieft mijn permanente uitsluiting.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams Hernandez,

    Please follow the casino’s instructions for requesting self-exclusion.

    "To submit a Self-Exclusion Request, please send us an email to pitboss@limitlesscasino.com, using the email address you registered your Player Account with. Please specify the following info in this email:

    1. That you are requesting a Self-Exclusion,
    2. If you fear you may be showing signs of problem gambling, please specify the same in the email."
     

    Once you have sent the email, please send us a screenshot showing the date and time it was sent. We will immediately forward it to the casino representative so they can follow up on your request.

    Hallo William Hernandez ,

    Volg de instructies van het casino voor het aanvragen van zelfuitsluiting.

    "Om een verzoek tot zelfuitsluiting in te dienen, kunt u een e-mail sturen naar pitboss@limitlesscasino.com , met behulp van het e-mailadres waarmee u uw spelersaccount heeft geregistreerd. Vermeld in deze e-mail de volgende informatie:

    1. Dat u een zelfuitsluiting aanvraagt,
    2. Als u vermoedt dat u tekenen van gokproblemen vertoont, vermeld dit dan in uw e-mail.

    Zodra u de e-mail heeft verzonden, verzoeken wij u ons een schermafbeelding te sturen waarop de datum en tijd van verzending te zien zijn. Wij zullen deze direct doorsturen naar de medewerker van het casino, zodat die uw verzoek verder kan afhandelen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams Hernandez,

    Could you please confirm whether you managed to close your account?

    Hallo William Hernandez ,

    Kunt u bevestigen of het u gelukt is uw account te sluiten?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    That friend doesn't answer any messages, he's playing dumb.

     
     
    [...] 

    Die vriend beantwoordt geen berichten, hij doet alsof hij van niets weet.

    [...]
  • Origineel English Vertaling Dutch

    And they've done it again, they won't give me the weekly cashback for the same stupid reason they can't explain why it happened, hahaha. Limitless Casino, you're the worst, most shameless, thieving casino I've ever played at. So blatant, they don't clarify anything and I don't care. I want a permanent ban from all Brango, Yabby, Bonutzblitz, Extreme Orbit Spins, Betty Win, and Pacific Spins. It's all the same stupid casino, so please ban me. 

    En ze hebben het weer geflikt, ze geven me de wekelijkse cashback niet om dezelfde stomme reden die ze niet kunnen uitleggen, hahaha. Limitless Casino, jullie zijn het slechtste, meest schaamteloze en oplichterige casino waar ik ooit heb gespeeld. Zo openlijk, ze geven geen uitleg en het kan me ook niet schelen. Ik wil een permanente ban van Brango, Yabby, Bonutzblitz, Extreme Orbit Spins, Betty Win en Pacific Spins. Het is allemaal hetzelfde stomme casino, dus ban me alsjeblieft.

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Wiliams Hernandez,

    Please note that this is already the third time you have asked to self-exclude from some casinos. Each time, we have provided you with the instructions and contacted the casino representative to try to assist you, but you continue to submit complaints about other issues.

    We are here to help you where we can, but unfortunately, we cannot self-exclude your account for you, as this is outside of our control.

    If you have any questions or are unsure about the self-exclusion process, we are happy to help and clarify anything for you.

    However, please do not continue submitting the same complaint if you have not followed the instructions provided, as there is nothing further we can do until you complete the self-exclusion process with the casino.

    If you want to self-exclude, please send a self-exclusion request from your registered email address to each casino.

    If you run into any problems during the process, we’re here to help.

    Thank you.

    Hallo William Hernandez ,

    Houd er rekening mee dat dit al de derde keer is dat u een verzoek indient om uzelf uit te sluiten van bepaalde casino's. Elke keer hebben we u de instructies gegeven en contact opgenomen met de casino-medewerker om u te helpen, maar u blijft klachten indienen over andere zaken.

    We zijn er om u te helpen waar we kunnen, maar helaas kunnen we uw account niet automatisch voor u uitsluiten, aangezien dit buiten onze controle ligt.

    Als u vragen heeft of niet zeker bent over de zelfuitsluitingsprocedure, helpen we u graag verder en geven we u graag meer duidelijkheid.

    Dien echter geen nieuwe klacht in als u de instructies niet hebt opgevolgd, want we kunnen niets meer voor u doen totdat u de zelfuitsluitingsprocedure bij het casino hebt voltooid.

    Als u uzelf wilt uitsluiten, stuur dan een verzoek tot zelfuitsluiting vanaf uw geregistreerde e-mailadres naar elk casino.

    Mocht u tijdens het proces problemen ondervinden, dan staan wij voor u klaar.

    Bedankt.

  • I submit my verification numerous times but it keeps on telling me to submit my information it's been 3 days now they have not honored there withdraw

    Betwiste bedrag: 50$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4710

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Yolanda Muniz5314,

    Thank you for reaching out to us and sharing your experience.

    The casino representative has reviewed your verification process and confirmed that they require a new selfie holding your ID.

    Please provide the requested document to the casino so they can continue with the verification process.

    Hallo Yolanda Muniz5314 ,

    Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen en uw ervaring met ons hebt gedeeld.

    De medewerker van het casino heeft uw verificatieproces bekeken en bevestigd dat er een nieuwe selfie nodig is waarop u uw identiteitsbewijs vasthoudt .

    Gelieve het gevraagde document aan het casino te overhandigen, zodat zij de verificatieprocedure kunnen voortzetten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    They won't verify my account even though I've sent clear pictures numerous times

    Betwiste bedrag: 50$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4719

    Ze willen mijn account niet verifiëren, ondanks dat ik meerdere keren duidelijke foto's heb gestuurd.

    Betwiste bedrag: 50$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4719

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Why won't y'all verify my account

    Waarom willen jullie mijn account niet verifiëren?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    And I sent another selfie that was taken by a friend I even crossed the picture so it could be visible closer to my face and closer to the driver's license so there should not be a reason for the withdrawal to be processed and the verification to be done

    En ik heb nog een selfie gestuurd die door een vriend was gemaakt. Ik heb de foto zelfs bewerkt zodat hij beter zichtbaar is, dichter bij mijn gezicht en dichter bij mijn rijbewijs. Er zou dus geen reden moeten zijn om de aanvraag in te trekken en de verificatie te laten uitvoeren.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I havent played.here in a while honeslty my account was banned for some unknown reason I kind of miss it wish it could be resolved 

    Ik heb hier al een tijdje niet meer gespeeld, eerlijk gezegd is mijn account om een onbekende reden geblokkeerd. Ik mis het wel een beetje, ik hoop dat het opgelost kan worden.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    Yolanda Muniz5314 wrote:

    They won't verify my account even though I've sent clear pictures numerous times

    Disputed amount: 50$

    Casino: Limitless Casino

    Case #: 4719

    Hi Yolanda Muniz5314,

    Please note that you do not need to submit the complaint every time you want to provide an update. It is enough to follow the forum and our responses and reply directly in your complaint thread.

    Also, we received a response from the casino representative confirming that your account was verified this morning. We will mark your complaint #4719 as RESOLVED.

    Yolanda Muniz5314 schreef:

    Ze willen mijn account niet verifiëren, ondanks dat ik meerdere keren duidelijke foto's heb gestuurd.

    Betwist bedrag: $50

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknummer: 4719

    Hallo Yolanda Muniz5314 ,

    Houd er rekening mee dat u niet elke keer een nieuwe klacht hoeft in te dienen als u een update wilt geven. Het is voldoende om het forum en onze reacties te volgen en direct in uw klachtthread te reageren.

    We hebben ook een reactie ontvangen van de casinomedewerker waarin wordt bevestigd dat uw account vanochtend is geverifieerd. We zullen uw klacht #4719 als OPGELOST markeren.

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Lucky (Lucky),

    Thank you for sharing your experience with us.

    Could you please provide us with more details about your case? Also, have you tried contacting the casino regarding reopening your account?

    If you would like our assistance, you can submit a complaint through our complaint form, and we will review your case and try to contact the casino on your behalf.

    Hoi Lucky (Lucky) ,

    Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld.

    Kunt u ons meer details over uw zaak geven? Heeft u ook al contact opgenomen met het casino om uw account opnieuw te laten openen?

    Als u onze hulp nodig heeft, kunt u een klacht indienen via ons klachtenformulier . Wij zullen uw zaak bekijken en proberen namens u contact op te nemen met het casino.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.

    Betwiste bedrag: 250$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4727

    Op 18 september 2026 om 01:04 uur beloofde uw vertegenwoordiger Blake uitdrukkelijk: "voor alle toekomstige stortingen die u doet, ontvangt u een gratis chip van $250." Vertrouwend op deze duidelijke, onvoorwaardelijke toezegging, heb ik later die ochtend en middag meerdere stortingen gedaan. Nadat deze stortingen waren gedaan, hebben uw vertegenwoordigers Figo en Dominic Blakes belofte teruggedraaid, met de bewering dat herhaalde stortingen "niet in aanmerking komen", ondanks Blakes ondubbelzinnige formulering dat "ALLE toekomstige stortingen" van toepassing zijn. Deze terugdraaiing vormt een vorm van misleiding, valse voorstelling van zaken en handelen te kwader trouw, aangezien de belofte werd gebruikt om stortingen aan te moedigen en pas werd ingetrokken nadat de stortingen waren voltooid.

    Betwiste bedrag: 250$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4727

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch

    I am hoping to get some resolution from the Limitless representative for a problem I had on Sunday, Sept 20th. I received an email that offered two days of 50 free spins, to be taken Sept 19th, and 20th. These spins had no deposit required, mco$50. I used one on the 19th, and tried to use the 2nd one on the 20th, and it didn't go through. So I went to chat, and they said I had to make a deposit first, even though I told them it said no deposit. So I made an $11 deposit. Guess what happened?

    Right, coupon not available. I asked why, and was told I need to make a deposit. I said I had. Then, I was told, that I COULDN'T HAVE THE SPINS BECAUSE I DEPOSITED!! What??;!

    I'm requesting my spins , because I tried to use the 2nd day spins, and then given inaccurate information, and now they won't honor the offer. Thank you for your assistance.

    Best regards, 

    ***** username 

     

    Ik hoop dat een medewerker van Limitless een oplossing kan bieden voor een probleem dat ik zondag 20 september had. Ik ontving een e-mail met een aanbieding voor 50 gratis spins, te gebruiken op 19 en 20 september. Voor deze spins was geen storting vereist, het ging om een bedrag van $50. Ik gebruikte er één op de 19e en probeerde de tweede op de 20e te gebruiken, maar dat lukte niet. Dus ging ik naar de chat, en daar zeiden ze dat ik eerst een storting moest doen, ondanks dat ik had aangegeven dat er geen storting vereist was. Dus heb ik $11 gestort. En raad eens wat er gebeurde?

    Oké, de coupon is niet beschikbaar. Ik vroeg waarom, en er werd me verteld dat ik een storting moest doen. Ik zei dat ik dat al had gedaan. Toen werd me verteld dat ik de spins NIET kon krijgen omdat ik had gestort!! Wat??!

    Ik verzoek om mijn spins, omdat ik de spins van de tweede dag probeerde te gebruiken, maar onjuiste informatie kreeg en nu de aanbieding niet meer wil nakomen. Bedankt voor uw hulp.

    Hartelijke groeten,

    ***** gebruikersnaam

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Xivis,

    Thank you for taking the time to share your experience with our members and we’re sorry to hear about your negative experience.

    Your complaint, along with all the details you provided and the casino credits, has been forwarded to the casino rep.

    As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.

    Hallo Xivis ,

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze leden te delen en het spijt ons te horen over uw negatieve ervaring.

    Uw klacht, inclusief alle door u verstrekte gegevens en de casinocredits, is doorgestuurd naar de casinomedewerker.

    Zodra we een update hebben, laten we het jullie hier in dit topic weten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Cheriberi,

    Thank you for taking the time to share your experience with our members. Your complaint, along with all the details you provided and the casino credits, has been forwarded to the casino rep.

    As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.

    Hallo Cheriberi ,

    Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met onze leden te delen. Uw klacht, inclusief alle door u verstrekte details en de casinocredits, is doorgestuurd naar de casinomedewerker.

    Zodra we een update hebben, laten we het jullie hier in dit topic weten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    I have deposited regularly and in amounts totaling tens of thousands of dollars. The cashier page states that crypto deposits between $400 and $999 receive a 5% boost, and deposits of $1,000 or more receive a 10% boost. A substantial number of my deposits meet these thresholds, yet the boosts were not applied. Please note that these deposit amounts have been recently lowered as it is reflected in the attachment, but at the time of my deposits the threshold was hire. After discovering and resolving a separate issue involving wrongfully withheld cashback, I requested a full audit of these deposits. Despite sending numerous follow‑up emails, the only response I received was a vague statement that they had “audited themselves and found everything to be correct.” This was paraphrased from memory, but the emails documenting their response are available. Limitless has refused to provide the underlying deposit‑by‑deposit information that should be accessible through the player activity portal. Instead, they restrict account visibility to only seven days, preventing any meaningful verification or transparency. I am requesting assistance so that my account can be credited with the promised boost/s missing and so that I can subsequently close my account.

    Betwiste bedrag: 1000$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4741

    Ik heb regelmatig stortingen gedaan, in totaal tienduizenden dollars. Op de betaalpagina staat dat cryptostortingen tussen $400 en $999 een bonus van 5% ontvangen, en stortingen van $1.000 of meer een bonus van 10%. Een aanzienlijk aantal van mijn stortingen voldoet aan deze drempels, maar de bonussen werden niet toegepast. Houd er rekening mee dat deze stortingsbedragen recentelijk zijn verlaagd, zoals te zien is in de bijlage, maar ten tijde van mijn stortingen was de drempel hoger. Nadat ik een ander probleem met onterecht ingehouden cashback had ontdekt en opgelost, heb ik een volledige audit van deze stortingen aangevraagd. Ondanks het versturen van talloze vervolgmails, was het enige antwoord dat ik ontving een vage verklaring dat ze "zichzelf hadden gecontroleerd en alles correct bevonden". Dit is een parafrase uit mijn geheugen, maar de e-mails met hun reactie zijn beschikbaar. Limitless weigert de gedetailleerde informatie per storting te verstrekken, die toegankelijk zou moeten zijn via het spelersactiviteitenportaal. In plaats daarvan beperken ze de zichtbaarheid van accounts tot slechts zeven dagen, waardoor elke zinvolle verificatie of transparantie onmogelijk is. Ik verzoek om hulp zodat de beloofde boost(s) die nog ontbreken op mijn account kunnen worden bijgeschreven en zodat ik mijn account vervolgens kan sluiten.

    Betwiste bedrag: 1000$

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknr.: 4741

    Ingediend middels het LCB klachtenformulier
  • Origineel English Vertaling Dutch
    Xivis wrote:

    On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.

    Disputed amount: 250$

    Casino: Limitless Casino

    Case #: 4727

    Hi Xivis,

    Please note that you have already submitted a complaint regarding the same issue three days ago, and the case has been sent to the casino representative for review.

    We kindly ask you not to submit the same complaint multiple times. It is enough to add any updates to the existing complaint thread where your case is already being handled.

    Thank you for your understanding.

    Xivis schreef:

    Op 18 september 2026 om 01:04 uur beloofde uw vertegenwoordiger Blake uitdrukkelijk: "voor alle toekomstige stortingen die u doet, ontvangt u een gratis chip van $250." Vertrouwend op deze duidelijke, onvoorwaardelijke toezegging, heb ik later die ochtend en middag meerdere stortingen gedaan. Nadat deze stortingen waren gedaan, hebben uw vertegenwoordigers Figo en Dominic Blakes belofte teruggedraaid, met de bewering dat herhaalde stortingen "niet in aanmerking komen", ondanks Blakes ondubbelzinnige formulering dat "ALLE toekomstige stortingen" van toepassing zijn. Deze terugdraaiing vormt een vorm van misleiding, valse voorstelling van zaken en handelen te kwader trouw, aangezien de belofte werd gebruikt om stortingen aan te moedigen en pas werd ingetrokken nadat de stortingen waren voltooid.

    Betwist bedrag: $250

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknummer: 4727

    Hallo Xivis ,

    Houd er rekening mee dat u drie dagen geleden al een klacht over hetzelfde probleem heeft ingediend en dat deze is doorgestuurd naar de vertegenwoordiger van het casino ter beoordeling.

    We verzoeken u vriendelijk om niet meerdere keren dezelfde klacht in te dienen. Het is voldoende om eventuele updates toe te voegen aan de bestaande klachtthread waarin uw zaak al in behandeling is.

    Bedankt voor uw begrip.

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Cheriberi,

    Thank you for reaching out and for explaining what happened.

    We have reviewed your account and the promotion in question. Unfortunately, your account was not system-eligible for the second set of 50 Free Spins, as this offer was specifically available to players who had not made a deposit within the required period.

    Since a deposit was made after the first 50 Free Spins were used, the system automatically removed your eligibility for the second set of spins. We sincerely apologize for the confusion and for the inaccurate information you received during your chat with our Support team.

    As a gesture of goodwill and to apologize for the inconvenience, we have credited your account with a Free Chip.

    We truly appreciate your understanding and hope this helps make up for the experience.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

    Hallo Cheriberi,

    Bedankt voor uw bericht en voor de uitleg over wat er is gebeurd.

    We hebben uw account en de betreffende promotie bekeken. Helaas kwam uw account niet in aanmerking voor de tweede set van 50 gratis spins, aangezien deze aanbieding specifiek beschikbaar was voor spelers die niet binnen de vereiste periode een storting hadden gedaan.

    Omdat er een storting is gedaan nadat de eerste 50 gratis spins waren gebruikt, heeft het systeem automatisch uw recht op de tweede set spins ingetrokken. Onze excuses voor de verwarring en de onjuiste informatie die u tijdens uw chat met onze klantenservice hebt ontvangen.

    Als blijk van goede wil en om onze excuses aan te bieden voor het ongemak, hebben we een gratis chip aan uw account toegevoegd.

    We stellen uw begrip zeer op prijs en hopen dat dit de nare ervaring enigszins goedmaakt.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Xivis,

    Thank you for reaching out.

    We have reviewed your account and the deposits in question. Based on our records, you have received the $250 Free Chip for your recent qualifying deposits. However, we can see that one additional Free Chip is still missing, and we will credit it to your account accordingly.

    We appreciate your understanding, and our Management team will be reaching out to you shortly regarding a new promotion available for your account.

    Thank you for your patience and continued loyalty.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

     

    Hallo Xivis,

    Bedankt voor uw bericht.

    We hebben uw account en de betreffende stortingen bekeken. Volgens onze gegevens heeft u de gratis chip van $250 ontvangen voor uw recente stortingen die aan de voorwaarden voldeden. We zien echter dat er nog één gratis chip ontbreekt en zullen deze dienovereenkomstig aan uw account toevoegen.

    Wij waarderen uw begrip en ons managementteam neemt binnenkort contact met u op over een nieuwe promotie die beschikbaar is voor uw account.

    Dank u voor uw geduld en blijvende loyaliteit.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Xivis and Cheriberi,

    Could you please confirm whether you have seen a response from the casino rep regarding your cases?

    Hallo Xivis en Cheriberi ,

    Kunt u bevestigen of u een reactie van de casinomedewerker heeft ontvangen met betrekking tot uw zaken?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    No - I have not received a response.

    Nee, ik heb geen antwoord ontvangen.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    njanjam wrote:
    Xivis wrote:

    On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.

    Disputed amount: 250$

    Casino: Limitless Casino

    Case #: 4727

    Hi Xivis,

    Please note that you have already submitted a complaint regarding the same issue three days ago, and the case has been sent to the casino representative for review.

    We kindly ask you not to submit the same complaint multiple times. It is enough to add any updates to the existing complaint thread where your case is already being handled.

    Thank you for your understanding.

                      ---------------

                      

                        First, that's not accurate. This complaint became moot because I completed another deposit. 

                       Second, it appears that my particular complaints are not well received on this forum - I understand the conflict. Please uninvite me and I will                         close my account if I am going to be discouranged from bringing issues (that are important to all depositors) to this forum.

                       So far, I have received your fedback with grace - but it always carries a tone that seems to aim at dicouraging my complaints. 

                      The two complaints recently filed were for two distinct issues - one was a promised chip, which I have since resolved. The second remains                            unanswered and it involves crypto deposit boosts.

     

    njanjam schreef:
    Xivis schreef:

    Op 18 september 2026 om 01:04 uur beloofde uw vertegenwoordiger Blake uitdrukkelijk: "voor alle toekomstige stortingen die u doet, ontvangt u een gratis chip van $250." Vertrouwend op deze duidelijke, onvoorwaardelijke toezegging, heb ik later die ochtend en middag meerdere stortingen gedaan. Nadat deze stortingen waren gedaan, hebben uw vertegenwoordigers Figo en Dominic Blakes belofte teruggedraaid, met de bewering dat herhaalde stortingen "niet in aanmerking komen", ondanks Blakes ondubbelzinnige formulering dat "ALLE toekomstige stortingen" van toepassing zijn. Deze terugdraaiing vormt een vorm van misleiding, valse voorstelling van zaken en handelen te kwader trouw, aangezien de belofte werd gebruikt om stortingen aan te moedigen en pas werd ingetrokken nadat de stortingen waren voltooid.

    Betwist bedrag: $250

    Casino: Limitless Casino

    Zaaknummer: 4727

    Hallo Xivis ,

    Houd er rekening mee dat u drie dagen geleden al een klacht over hetzelfde probleem heeft ingediend en dat deze is doorgestuurd naar de vertegenwoordiger van het casino ter beoordeling.

    We verzoeken u vriendelijk om niet meerdere keren dezelfde klacht in te dienen. Het is voldoende om eventuele updates toe te voegen aan de bestaande klachtthread waarin uw zaak al in behandeling is.

    Bedankt voor uw begrip.

    ---------------

    Ten eerste klopt dat niet. Deze klacht is irrelevant geworden omdat ik een andere storting heb gedaan.

    Ten tweede lijkt het erop dat mijn specifieke klachten niet goed worden ontvangen op dit forum - ik begrijp het conflict. Verwijder mijn uitnodiging en ik zal mijn account sluiten als ik hierdoor word ontmoedigd om problemen (die belangrijk zijn voor alle deposanten) op dit forum aan te kaarten.

    Tot nu toe heb ik uw feedback met welwillendheid ontvangen, maar de toon ervan lijkt er altijd op gericht te zijn mijn klachten te ontmoedigen.

    De twee recent ingediende klachten betroffen twee verschillende kwesties: de eerste ging over een beloofde chip, een probleem dat ik inmiddels heb opgelost. De tweede klacht is nog steeds onbeantwoord en betreft bonussen voor cryptostortingen.

    Waardering:

    0.1/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch
    Limitless_Casino wrote:

    Hello Xivis,

    Thank you for reaching out.

    We have reviewed your account and the deposits in question. Based on our records, you have received the $250 Free Chip for your recent qualifying deposits. However, we can see that one additional Free Chip is still missing, and we will credit it to your account accordingly.

    We appreciate your understanding, and our Management team will be reaching out to you shortly regarding a new promotion available for your account.

    Thank you for your patience and continued loyalty.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

     

    Hi Brandon,

    This is not completely acurrate - it's disappointing tha you would take this less than honest approach. That chip was credited after I became exhausted by the scripted responses - all requesting an additional deposits. I made a deposit and the chip was credited after.

    Now that I have held you to that promise - Sam is refusing to honor it despite hefty deposits. 

     

    Limitless_Casino schreef:

    Hallo Xivis,

    Bedankt voor uw bericht.

    We hebben uw account en de betreffende stortingen bekeken. Volgens onze gegevens heeft u de gratis chip van $250 ontvangen voor uw recente stortingen die aan de voorwaarden voldeden. We zien echter dat er nog één gratis chip ontbreekt en zullen deze dienovereenkomstig aan uw account toevoegen.

    Wij waarderen uw begrip en ons managementteam neemt binnenkort contact met u op over een nieuwe promotie die beschikbaar is voor uw account.

    Dank u voor uw geduld en blijvende loyaliteit.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    Hallo Brandon,

    Dit is niet helemaal correct - het is teleurstellend dat u deze oneerlijke aanpak hanteert. De chip werd pas bijgeschreven nadat ik de standaardantwoorden, die allemaal om een extra storting vroegen, zat was. Ik heb een storting gedaan en de chip werd daarna bijgeschreven.

    Nu ik je aan die belofte heb gehouden, weigert Sam die na te komen, ondanks de forse aanbetalingen.

    Waardering:

    0.1/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Xivis,

    Thank you for clarifying.

    I have personally reviewed the situation, and I can confirm that the outstanding Free Chip has already been processed from my side. The chip has been credited to your account and has already been played.

    At this point, everything related to the promotion has been processed correctly on our side.

    I understand your frustration regarding the previous communication and the additional deposit, and I’m sorry for the frustration caused during the process.

    As mentioned, we will also be reaching out to you shortly regarding the new promotion available for your account.

    Kind regards,
    Brandon
    Limitless Casino

    Hallo Xivis,

    Dank u voor de verduidelijking.

    Ik heb de situatie persoonlijk bekeken en kan bevestigen dat de openstaande gratis chip al door mij is verwerkt. De chip is bijgeschreven op uw account en is al gebruikt.

    Op dit moment is alles met betrekking tot de promotie aan onze kant correct verwerkt.

    Ik begrijp uw frustratie over de eerdere communicatie en de extra aanbetaling, en het spijt me voor het ongemak dat dit proces heeft veroorzaakt.

    Zoals eerder vermeld, nemen we binnenkort ook contact met u op over de nieuwe promotie die beschikbaar is voor uw account.

    Met vriendelijke groeten,
    Brandon
    Limitless Casino

    3.7/ 5

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Cheriberi,

    As more than 48 hours have passed without a response from the member, we will mark this case as resolved, given that we have received a reply from the casino representative.

    Hallo Cheriberi ,

    Aangezien er meer dan 48 uur zijn verstreken zonder reactie van het lid, beschouwen we deze zaak als opgelost, omdat we een antwoord hebben ontvangen van de casino-medewerker.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

98 nieuwe leden
900 bezoekers online
158,772 gasten online
249 nieuwe posts
6,313 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

JovanaV
JovanaV Serbia 1 maand geleden
41

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiëren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
10

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting

ewgen99
ewgen99 Russia 16 dagen geleden
56

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting