Batery India Ondersteunings- en klachtenforum

16,420
bekeken
184
antwoorden
Laatste post geleden 6 dagen geleden door njanjam
BateryIN
  • Gestart door
  • BateryIN
  • India Casino Rep 23
  • laatste activiteit 3 dagen geleden

Lezers van dit topic lazen ook:

  • Zizobet Casino - FIFA Wereldkampioenschap Actie geldig: 11-06-2026 - 19-07-2026. Prijzenpot: 3000 Freebet Als je nog geen account hebt, kun je je hier aanmelden .

    Lees

    Zizobet Casino Toernooien

    2 838
    2 maanden geleden
  • Trino Casino - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - WIJ NIET! Aantal: 30 gratis spins op Le King (Hacksaw Gaming) Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten Meld je aan via onze link...

    Lees
  • Mijn suggestie is om minimaal 25 bekende talen aan uw website toe te voegen, waaronder ook Urdu. Urdu is immers een zeer bekende taal.

    Lees

    Voeg alle bekende talen toe

    2 1.24 K
    2 maanden geleden

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    Junaidd wrote:

    Hi, I understand. However, I’m not receiving the verification codes on my email addresses. I have checked my inbox, spam, and junk folders, but there are no codes received. Could you please check with Battery Bet if the codes are actually being sent, or if there is another way I can complete the verification? I’m willing to provide any information needed, but I’m unable to provide codes that I’m not receiving. Thank you for your help.

    Hi Junaidd,

    We have sent an inquiry to the casino representative. Keep you posted.

    Junaidd schreef:

    Hallo, ik begrijp het. Ik ontvang de verificatiecodes echter niet op mijn e-mailadressen. Ik heb mijn inbox, spam- en ongewenste e-mailmappen gecontroleerd, maar er zijn geen codes te vinden. Kunt u bij Battery Bet navragen of de codes daadwerkelijk worden verzonden, of dat er een andere manier is om de verificatie te voltooien? Ik ben bereid alle benodigde informatie te verstrekken, maar ik kan geen codes verstrekken die ik niet ontvang. Bedankt voor uw hulp.

    Hallo Junaidd ,

    We hebben een navraag gedaan bij de vertegenwoordiger van het casino. We houden u op de hoogte.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    Babjan wrote:

    Respected Baterybet And LCB community. It's more than 10 days I submitted my documents, and verification is still pending , lcb please connect battery bet India support, so they can verify my account.I request lcb community Look on my account and help me on verification so , My Verification can be completed. Id : 79845136 this is my gaming id.

    Hi Babjan,

     Thank you for the information.

    We have forwarded your casino username to the casino representative so they can check your account.

    Unfortunately, we do not have access to your casino account or its internal information, so we’ll need to wait for their response.

    We’ll keep you posted once we receive an update.

    Babjan schreef:

    Geachte Baterybet- en LCB-community. Het is al meer dan 10 dagen geleden dat ik mijn documenten heb ingediend en de verificatie is nog steeds in behandeling. LCB, neem alstublieft contact op met de klantenservice van Baterybet India, zodat zij mijn account kunnen verifiëren. Ik verzoek de LCB-community om mijn account te bekijken en mij te helpen met de verificatie, zodat deze kan worden voltooid. Mijn spel-ID is 79845136.

    Hoi Babjan ,

    Dank u voor de informatie.

    We hebben uw casino-gebruikersnaam doorgestuurd naar de casino-medewerker, zodat zij uw account kunnen controleren.

    Helaas hebben we geen toegang tot uw casino-account of de interne gegevens ervan, dus we moeten wachten op hun reactie.

    We houden u op de hoogte zodra we een update ontvangen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Lcb team my verification taking so long , I don't know what to do next and I have already submitted all the documents, please help me, please help me, regarding my case i request u . please verify my account, ask baterybet to complete the verification .

    LCB-team, mijn verificatie duurt zo lang, ik weet niet wat ik nu moet doen en ik heb alle documenten al ingediend. Help me alsjeblieft, help me alsjeblieft met mijn zaak. Ik verzoek jullie dringend om mijn account te verifiëren en Baterybet te vragen de verificatie af te ronden.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello LCB Team,

     
    It has already been a long time since my verification with Baterybet was started, and unfortunately, I still have not received any proper update regarding the status of my case.
     
    I have been patiently waiting and cooperating with the verification process, but Baterybet does not seem to be taking my case seriously. They have now been offline/unresponsive for the past 5 days, and I have not received any meaningful information about my verification.
     
    I kindly request the LCB Team to please resend the request to Baterybet and ask them to respond regarding my case. Please ask them to provide a clear update on the current status of my verification and let me know if anything else is required from my side.
     
    I have already waited for a considerable amount of time, and the continued lack of communication is becoming very frustrating. I would really appreciate it if you could follow up with Baterybet again and ask them to take my case seriously and provide a proper response as soon as possible.
     
    Please help me get an update on my verification and, if possible, ask Baterybet to give a clear timeline for completing the process.
     
    Thank you for your support and assistance.

    Hallo LCB-team,

    Het is al een hele tijd geleden dat mijn verificatie bij Baterybet is gestart, en helaas heb ik nog steeds geen officiële update ontvangen over de status van mijn dossier.
    Ik heb geduldig gewacht en meegewerkt aan het verificatieproces, maar Baterybet lijkt mijn zaak niet serieus te nemen. Ze zijn nu al 5 dagen offline/niet bereikbaar en ik heb geen zinvolle informatie over mijn verificatie ontvangen.
    Ik verzoek het LCB-team vriendelijk om het verzoek opnieuw naar Baterybet te sturen en hen te vragen te reageren op mijn zaak. Ik verzoek hen om een duidelijke update te geven over de huidige status van mijn verificatie en mij te laten weten of er nog iets van mijn kant nodig is.
    Ik heb al geruime tijd gewacht en het aanhoudende gebrek aan communicatie begint erg frustrerend te worden. Ik zou het zeer op prijs stellen als u nogmaals contact zou opnemen met Baterybet en hen zou vragen mijn zaak serieus te nemen en zo snel mogelijk een passend antwoord te geven.
    Kunt u mij alstublieft helpen met een update over mijn verificatie en, indien mogelijk, Baterybet vragen om een duidelijke tijdsplanning te geven voor de voltooiing van het proces?
    Hartelijk dank voor uw steun en hulp.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Respected Baterybet And LCB community. It's more than 10 days I submitted my documents, and verification is still pending , lcb please connect battery bet India support, so they can verify my account.I request lcb community Look on my account and help me on verification so , My Verification can be completed. Id : 79845136 this is my gaming id.

    Geachte Baterybet- en LCB-community. Het is al meer dan 10 dagen geleden dat ik mijn documenten heb ingediend en de verificatie is nog steeds in behandeling. LCB, neem alstublieft contact op met de klantenservice van Baterybet India, zodat zij mijn account kunnen verifiëren. Ik verzoek de LCB-community om mijn account te bekijken en mij te helpen met de verificatie, zodat deze kan worden voltooid. Mijn spel-ID is 79845136.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Babjan and Junaidd,

    We totally understand that you have been waiting for quite some time, but unfortunately, we still do not have any update to provide.

    We regularly send reminders to the casino and will let you know as soon as we receive any new information.

    Unfortunately, there is nothing further we can do from our side until the casino provides us with an update.

    Hallo Babjan en Junaidd ,

    We begrijpen volkomen dat u al een tijdje wacht, maar helaas hebben we nog steeds geen update.

    We sturen regelmatig herinneringen naar het casino en laten u zo snel mogelijk weten wanneer we nieuwe informatie ontvangen.

    Helaas kunnen wij van onze kant niets meer doen totdat het casino ons een update geeft.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Thank you for the update. I understand, but please keep reminding the casino and ask them to provide an update as soon as possible. This delay has already been very long, and I would really appreciate your help in getting this resolved.

    Bedankt voor de update. Ik begrijp het, maar wilt u het casino alstublieft blijven herinneren en hen vragen zo snel mogelijk een update te geven? Deze vertraging duurt nu al erg lang en ik zou uw hulp zeer op prijs stellen om dit op te lossen.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    This website is totally scam website.after taking my all documents they have blocked my login now.thet are doing fraud and scam with everyone. This website should be reported and remove from all the promotion website.baterybet i need reason why my login is showing blocked and fix it other wise I will not leave u .any where u can't eat customer funds like this.

    Deze website is een complete oplichterswebsite. Nadat ze al mijn documenten hadden afgenomen, hebben ze mijn account geblokkeerd. Ze plegen fraude en bedriegen iedereen. Deze website moet worden gemeld en van alle promotiewebsites worden verwijderd. Batterybet, ik wil weten waarom mijn account geblokkeerd is en dit moet worden opgelost, anders laat ik het er niet bij zitten. Nergens anders mag je zomaar klantgeld afpakken.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello!
    We're sorry to hear about your inconvenience. As we see, your account is undersgoing verification. Due to security reasons, all activities are temporarily stopped until the verification is completed. 
    In order to help us progress the verification process ahead, kindly provide all the phone numbers previously registered with your gaming account. 
    We request team LCB to blur the sensitive phone numbers shared by Babjan.

    Regards,
    Batery

    Hallo!
    Het spijt ons te horen dat u ongemak ondervindt. Zoals we zien, wordt uw account momenteel geverifieerd. Om veiligheidsredenen zijn alle activiteiten tijdelijk stopgezet totdat de verificatie is voltooid.
    Om het verificatieproces te versnellen, verzoeken wij u vriendelijk alle telefoonnummers te verstrekken die eerder aan uw gameaccount waren gekoppeld.
    We verzoeken team LCB om de gevoelige telefoonnummers die Babjan heeft gedeeld, te anonimiseren.

    Groeten,
    Batterij

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Junaidd,
    Thank you for your cooperation. In order to move the verification further, kindly provide the initial account details which were entered during registration of your Batery account: 
    Full name:
    Email ID:
    Phone Number:

    Also, kindly mention your favorite game on Batery on which you played most often.

    Regards,
    Batery

    Hallo Junaidd,
    Bedankt voor uw medewerking. Om de verificatie te kunnen voortzetten, verzoeken wij u vriendelijk de accountgegevens te verstrekken die u tijdens de registratie van uw Battery-account hebt ingevoerd:
    Volledige naam:
    E-mailadres:
    Telefoonnummer:

    Vermeld ook even wat je favoriete spel op Battery is en welk spel je het vaakst speelt.

    Groeten,
    Batterij

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Dear Babjan,

    Kindly check your inbox of your linked email rat*******22@gmail.com for an email from us. We require some additional information to be provided to finish your verification.

    Best regards,

    Batery.

    Lieve Babjan,

    Controleer alstublieft uw inbox van het aan u gekoppelde e-mailadres rat*******22@gmail.com voor een e-mail van ons. We hebben nog wat aanvullende informatie nodig om uw verificatie te voltooien.

    Hartelijke groeten,

    Batterij.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    LCB, please help me with this. Batery’s KYC process seems to be never-ending. I have already cooperated with them and provided the required documents, but they keep asking for more information instead of completing the verification. It feels like they are just wasting my time rather than actually completing my KYC.

     
    As requested, here are my original registration details:
     
    Name: Junaid Ali
    E-mail: ju****9@gmail.com
    Mobile: 935******
    Favorite Games: Live Casino and Sports
     
    I mostly enjoy playing Live Casino and Sports on Batery.
     
    I hope this will be the last information they require from me and that Batery will finally complete my verification. LCB, please help me get this resolved because I have been cooperating throughout the process and just want a clear resolution.

    LCB, kunt u me hierbij helpen? Het KYC-proces van Batery lijkt eindeloos te duren. Ik heb al meegewerkt en de benodigde documenten aangeleverd, maar ze blijven om meer informatie vragen in plaats van de verificatie af te ronden. Het voelt alsof ze mijn tijd verspillen in plaats van mijn KYC daadwerkelijk te voltooien.

    Zoals gevraagd, hier zijn mijn oorspronkelijke registratiegegevens:
    Naam: Junaid Ali
    E-mail: ju****9@gmail.com
    Mobiel: 935******
    Favoriete spellen: Live Casino en Sport
    Ik speel het liefst live casino en sportweddenschappen op Battery.
    Ik hoop dat dit de laatste informatie is die ze van me nodig hebben en dat Batery mijn verificatie eindelijk zal afronden. LCB, help me alsjeblieft dit op te lossen, want ik heb gedurende het hele proces meegewerkt en wil gewoon een duidelijke oplossing.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Junaidd,

    Thank you for your cooperation with the casino and for providing the requested information.

    We have forwarded everything to the casino representative for review.

    We’ll keep you posted.

    Hallo Junaidd ,

    Hartelijk dank voor uw medewerking met het casino en voor het verstrekken van de gevraagde informatie.

    We hebben alles doorgestuurd naar de vertegenwoordiger van het casino ter beoordeling.

    We houden je op de hoogte.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hey baterybet scammer company.

    I can't share u otp due to security reasons and I don't believe u , because u all allready very big scammer in this field.

    U block everyone account without any reason and delay there payment. Hope one day your company will closed soon.

    Very poor scammer and fraud company 

    I suggest everyone not to play here because ,

    Betting is game of luck , but this website will never give u winning.

    For example if u bet any amount in any event, if u lost  then is your luck .

    But if u win u will again loss again because they will never pay u .

    They are scammmer website.

    Hallo oplichterbedrijf Baterybet.

    Ik kan je de OTP niet geven vanwege veiligheidsredenen en ik geloof je niet, omdat jullie allemaal al bekende oplichters zijn in deze branche.

    U blokkeert ieders account zonder enige reden en vertraagt hun betalingen. Ik hoop dat uw bedrijf op een dag snel failliet gaat.

    Een zeer slechte oplichter en frauduleus bedrijf.

    Ik raad iedereen af om hier te spelen, want...

    Gokken is een kwestie van geluk, maar op deze website zul je nooit winnen.

    Als je bijvoorbeeld een bedrag inzet op een evenement en je verliest, dan is dat gewoon pech.

    Maar zelfs als je wint, verlies je uiteindelijk weer, want ze zullen je nooit uitbetalen.

    Het is een oplichterswebsite.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi Babjan,

    We kindly ask you to refrain from using inappropriate language and insulting the casino. This goes against our community rules and guidelines, which we all agreed to follow.

    You are welcome to share your opinion and express your frustration, but insulting or threatening casino representatives is strictly prohibited.

    Please remain calm and respectful when communicating on the forum. Repeated violations may result in your posts being removed or further action being taken.

    Could you please confirm whether you followed the instructions from the casino that were sent to you via email?

    Hoi Babjan ,

    We verzoeken u vriendelijk om geen ongepaste taal te gebruiken en het casino niet te beledigen. Dit is in strijd met onze communityregels en -richtlijnen, die we allemaal hebben afgesproken na te leven.

    U bent van harte welkom om uw mening te delen en uw frustratie te uiten, maar het beledigen of bedreigen van casinomedewerkers is ten strengste verboden.

    Blijf alstublieft kalm en respectvol tijdens uw communicatie op het forum. Herhaalde overtredingen kunnen ertoe leiden dat uw berichten worden verwijderd of dat er verdere maatregelen worden genomen.

    Kunt u bevestigen of u de instructies van het casino, die u per e-mail zijn toegestuurd, heeft opgevolgd?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello LCB Team,

     
     
    It has already been a long time since my verification with Baterybet was started, and unfortunately, I still have not received any proper update regarding the status of my case.
    It's very long time I request baterybet to complete the verification.

    Hallo LCB-team,

    Het is alweer een hele tijd geleden dat mijn verificatie bij Baterybet is gestart, en helaas heb ik nog steeds geen officiële update ontvangen over de status van mijn dossier.
    Ik verzoek Baterybet al heel lang om de verificatie af te ronden.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Id :***

    I need urgently help from u lcb community.

    I submitted withdrawal in Baterybet on 19 /September/2026 of amount 36,400 rs .
    Which shows completed in app but it doesn't not credited in my bank.
    I also submitted complaint/request in website and aslo send the statement but i didn't not get any help from there I am only getting automated message from them.
    I need my money please help me on this matter.
    Today almost 10 days passed away but my problem is not solved from the app .
    So I request lcb to monitor it .
    Request number: 26299685

    Id :***

    Ik heb dringend hulp nodig van de LCB-community.

    Ik heb op 19 september 2026 een uitbetaling aangevraagd bij Baterybet voor een bedrag van 36.400 roepies.
    In de app staat dat de bestelling is afgerond, maar het bedrag is nog niet bijgeschreven op mijn bankrekening.
    Ik heb ook een klacht/verzoek ingediend via de website en een verklaring opgestuurd, maar ik heb daar geen hulp van gekregen. Ik ontvang alleen geautomatiseerde berichten.
    Ik heb mijn geld nodig, kunt u me alstublieft helpen?
    Het is nu bijna 10 dagen geleden, maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost via de app.
    Daarom verzoek ik LCB om dit in de gaten te houden.
    Aanvraagnummer: 26299685
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Thank you baterybet my problem has been resolved.

    I am very thankful to you.

    The best casino in the world.

    Dankjewel batterybet, mijn probleem is opgelost.

    Ik ben u zeer dankbaar.

    Het beste casino ter wereld.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello!
    We're very sorry to hear about your issue. 
    As we see, the withdrawal problem in your request related to the withdrawal 12620803502 is resolved on 29.09.2026. 
    We will duplicate the last response for convenience: "Payout 12620803502 became unsuccessful, funds returned to your account. Please create a new withdrawal request, or select another payout method."

    Regards,
    Batery

    Hallo!
    Het spijt ons zeer te horen over uw probleem.
    Zoals we zien, is het opnameprobleem in uw verzoek met betrekking tot opname 12620803502 opgelost op 29-09-2026.
    Voor uw gemak herhalen we het laatste antwoord: "Uitbetaling 12620803502 is mislukt, het geld is teruggestort op uw rekening. Maak een nieuw uitbetalingsverzoek aan of kies een andere uitbetalingsmethode."

    Groeten,
    Batterij

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello LCB Team,

     
     
     
    It has already been a long time since my verification with Baterybet was started, and unfortunately, I still have not received any proper update regarding the status of my case.
    It's very long time I request baterybet to complete the verification.

    Hallo LCB-team,

    Het is alweer een hele tijd geleden dat mijn verificatie bij Baterybet is gestart, en helaas heb ik nog steeds geen officiële update ontvangen over de status van mijn dossier.
    Ik verzoek Baterybet al heel lang om de verificatie af te ronden.
  • Origineel English Vertaling Dutch
    MrHemant wrote:

    Thank you baterybet my problem has been resolved.

    I am very thankful to you.

    The best casino in the world.

    Hello MrHemant,

    We are glad to hear that and will now mark your case as RESOLVED. thumbs_up

    De heer Hemant schreef:

    Dankjewel batterybet, mijn probleem is opgelost.

    Ik ben u zeer dankbaar.

    Het beste casino ter wereld.

    Hallo meneer Hemant ,

    We zijn blij dat te horen en zullen uw zaak nu als OPGELOST markeren. thumbs_up

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Junaidd,

    Could you please let us know if you’ve received an email from the casino regarding your case?

    Thank you.

    Hallo Junaidd ,

    Kunt u ons laten weten of u een e-mail van het casino heeft ontvangen met betrekking tot uw zaak?

    Bedankt.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello JovanaV,

     
    Thank you for getting back to me.
     
    Unfortunately, I have not received any email from the casino regarding my case. It has already been a very long time since my verification process started, and despite submitting all the documents that were requested, I still have no clear information about when my verification will be completed.
     
    I have fully cooperated with the verification process and provided all the required documents. I have been patiently waiting for my case to be resolved, but the lack of communication has made this situation extremely frustrating. I have also tried to contact the casino representative regarding my case, but unfortunately, I am not receiving any proper response or meaningful update from them either.
     
    At this point, I simply need a clear resolution. I have already submitted everything that was requested from me, so I do not understand why my verification is still pending for such a long time.
     
    Please contact the casino and ask them to either complete my verification and release my funds, or clearly explain and resolve my case. I cannot continue waiting indefinitely without any information while my money remains locked.
     
    If there is no issue with my documents, then I kindly ask the casino to complete the verification without any further unnecessary delay. If they are refusing or unable to complete it, then I want a clear explanation of the reason and a proper resolution instead of being left waiting and ignored.
     
    I have been patient for a long time, but I cannot waste any more of my time chasing updates that never come. I have done everything required from my side. Now I need the casino to take responsibility for completing the process and giving me a definite answer.
     
    Please help me get this matter resolved as soon as possible. I am not asking for anything unreasonable — I simply want my verification completed and my funds released, or a clear and final explanation of why this cannot be done.
     
    Thank you.

    Hallo JovanaV,

    Bedankt voor je reactie.
    Helaas heb ik geen e-mail van het casino ontvangen over mijn zaak. Het verificatieproces is al heel lang geleden gestart en ondanks het indienen van alle gevraagde documenten heb ik nog steeds geen duidelijkheid over wanneer de verificatie zal worden afgerond.
    Ik heb volledig meegewerkt aan de verificatieprocedure en alle vereiste documenten aangeleverd. Ik heb geduldig gewacht tot mijn zaak was opgelost, maar het gebrek aan communicatie heeft deze situatie enorm frustrerend gemaakt. Ik heb ook geprobeerd contact op te nemen met de vertegenwoordiger van het casino over mijn zaak, maar helaas krijg ik ook van hen geen behoorlijke reactie of zinvolle update.
    Op dit moment heb ik gewoon een duidelijke oplossing nodig. Ik heb alles ingediend wat van me gevraagd werd, dus ik begrijp niet waarom mijn verificatie al zo lang in behandeling is.
    Neem alstublieft contact op met het casino en vraag hen om mijn verificatie te voltooien en mijn geld vrij te geven, of om mijn zaak duidelijk uit te leggen en op te lossen. Ik kan niet oneindig blijven wachten zonder enige informatie terwijl mijn geld geblokkeerd blijft.
    Als er geen problemen zijn met mijn documenten, verzoek ik het casino vriendelijk de verificatie zo snel mogelijk af te ronden. Als ze dit weigeren of niet kunnen, wil ik een duidelijke uitleg van de reden en een passende oplossing, in plaats van te worden genegeerd en aan mijn lot overgelaten.
    Ik heb lang geduld gehad, maar ik kan geen tijd meer verspillen aan het najagen van updates die nooit komen. Ik heb alles gedaan wat van mijn kant werd verwacht. Nu moet het casino zijn verantwoordelijkheid nemen, het proces voltooien en mij een definitief antwoord geven.
    Ik verzoek u vriendelijk om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Ik vraag niets onredelijks – ik wil alleen dat mijn verificatie wordt afgerond en mijn geld wordt vrijgegeven, of een duidelijke en definitieve uitleg waarom dit niet mogelijk is.
    Bedankt.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello baterybet,

    I request u if u don't want to give my funds just clear me

    Don't ignore my message and don't waste my time.

    Lcb please see they are ignoring.

     

    Hallo batterybet,

    Ik verzoek u, als u mijn geld niet wilt geven, dit te laten weten.

    Negeer mijn bericht niet en verspil mijn tijd niet.

    Lcb, zie dat ze het negeren.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Junaidd,

    We understand your frustration, and we kindly ask you for a little more patience.

    Please rest assured that we regularly follow up with casino representatives regarding all ongoing complaints, including yours. However, please also understand that some situations require more time to be reviewed.

    We have pinged the casino representative again regarding your case, and you will be informed as soon as we and the casino rep have any new information.

    Thank you for your patience.

    Hallo Junaidd ,

    We begrijpen uw frustratie en vragen u vriendelijk om nog even geduld te hebben.

    U kunt er gerust op zijn dat we alle lopende klachten, inclusief die van u, regelmatig met vertegenwoordigers van het casino bespreken. Houd er echter rekening mee dat sommige situaties meer tijd vergen om te worden beoordeeld.

    We hebben opnieuw contact opgenomen met de vertegenwoordiger van het casino over uw zaak en u wordt op de hoogte gesteld zodra wij en de casinovertegenwoordiger nieuwe informatie hebben.

    Dank u voor uw geduld.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Thank you for the update. I understand that the case may require additional time, but this complaint has already been pending for quite a while, and I have been waiting patiently for a resolution.

     
    Since you have contacted the casino representative again, could you please ask them for a clear update and an estimated timeframe for resolving my case? I would really appreciate it if this could be followed up urgently, as I do not want the matter to remain pending indefinitely.
     
    I look forward to receiving a concrete update as soon as possible. Thank you.

    Bedankt voor de update. Ik begrijp dat de zaak mogelijk meer tijd in beslag neemt, maar deze klacht loopt al een tijdje en ik heb geduldig op een oplossing gewacht.

    Aangezien u opnieuw contact heeft opgenomen met de vertegenwoordiger van het casino, zou u hen dan alstublieft kunnen vragen om een duidelijke update en een geschatte termijn voor de afhandeling van mijn zaak? Ik zou het zeer op prijs stellen als hier zo snel mogelijk actie op wordt ondernomen, aangezien ik niet wil dat de zaak eindeloos blijft aanslepen.
    Ik zie ernaar uit zo spoedig mogelijk een concrete update te ontvangen. Dank u wel.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Baterybet can u please confirm me will u complete the verification or not?

    Baterybet, kunt u bevestigen of de verificatie wel of niet wordt voltooid?

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Baterybet don't ignore, just clear me.

    Baterybet, negeer dit niet, maar maak het gewoon duidelijk.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Any one will do something I want clear answer.

    Iedereen zal wel iets doen, ik wil een duidelijk antwoord.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Junaidd,

    As we explained in our update yesterday, we have already contacted the casino representative again regarding your case and requested an update. At this point, we are waiting for their response.

    Please understand that we cannot provide you with a definite answer regarding the verification or an estimated resolution time until the casino representative responds to us. Repeatedly posting the same question will not speed up the process.

    As soon as we receive any new information from the casino, we will update you here. We kindly ask you to be patient and allow us some time to follow up on your case.

    Thank you for your understanding.

    Hallo Junaidd ,

    Zoals we gisteren in onze update hebben uitgelegd, hebben we opnieuw contact opgenomen met de vertegenwoordiger van het casino over uw zaak en om een update gevraagd. We wachten nu op hun reactie.

    Houd er rekening mee dat we u geen definitief antwoord kunnen geven over de verificatie of een schatting van de oplostijd totdat de casinomedewerker ons antwoord heeft gegeven. Het herhaaldelijk stellen van dezelfde vraag zal het proces niet versnellen.

    Zodra we nieuwe informatie van het casino ontvangen, zullen we u hier op de hoogte brengen. We vragen u vriendelijk om geduld te hebben en ons de tijd te geven uw zaak te onderzoeken.

    Bedankt voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    > Hi everyone,

     
     
     
    At this point, I am completely fed up with BateryBet and the way they have handled my case.
     
    My verification has been dragging on for months, and this whole process has become an absolute joke. Every time I provide whatever they ask for, they suddenly come up with another new requirement. Then I submit that too, and instead of finishing the verification, they simply find another excuse to delay it.
     
    How many documents do you actually need? I have already provided everything you asked me for. I have cooperated again and again, yet you continue to waste my time and treat me like I am asking for something unreasonable.
     
    And now the worst part — after collecting all the documents, you have stopped properly responding. This is completely unacceptable and extremely disrespectful to a player who has cooperated with every single request.
     
    Honestly, the way this case has been handled is disgraceful and pathetic. If this is how BateryBet treats players when there is a serious issue involving their money, then players absolutely deserve to know about it.
     
    LCB has a huge player community, and people come here specifically to read complaints and reviews before trusting a casino with their money. I want everyone reading this to understand exactly what I have experienced.
     
    I have spent months chasing BateryBet for verification while they keep moving the goalposts and wasting my time. I am sick and tired of hearing excuses, waiting for another requirement, and getting absolutely nowhere.
     
    BateryBet, enough is enough. Stop wasting my time. Stop hiding behind endless verification requests. Stop ignoring my messages. I have done my part, and now it is your responsibility to deal with my case properly.
     
    If you cannot resolve a straightforward verification case after months of documentation and cooperation, then players have every reason to seriously question whether they should trust your platform with their money.
     
    I am warning other players: think very carefully before depositing or playing here. Read the complaints, understand what can happen when you encounter a verification or withdrawal problem, and make your own decision.
     
    I will continue following up publicly until this matter is properly addressed. I am not going to quietly disappear and let this case be ignored.
     
    BateryBet needs to stop wasting my time and give me a proper answer and a proper resolution. Enough excuses. Enough delays. Enough silence.
     

    > Hallo iedereen,

    Ik ben BateryBet en de manier waarop ze mijn zaak hebben afgehandeld helemaal zat.
    Mijn verificatie sleept zich al maanden voort en het hele proces is een regelrechte aanfluiting geworden. Elke keer dat ik lever wat ze vragen, verzinnen ze ineens weer een nieuwe eis. Dan lever ik die ook weer in, en in plaats van de verificatie af te ronden, vinden ze gewoon weer een excuus om het uit te stellen.
    Hoeveel documenten heeft u nu eigenlijk nodig? Ik heb al alles geleverd waar u om gevraagd heeft. Ik heb keer op keer meegewerkt, maar u blijft mijn tijd verspillen en mij behandelen alsof ik iets onredelijks vraag.
    En nu het ergste: nadat je alle documenten hebt verzameld, reageer je niet meer naar behoren. Dit is volstrekt onacceptabel en uiterst respectloos tegenover een speler die aan elk verzoek heeft meegewerkt.
    Eerlijk gezegd is de manier waarop deze zaak is afgehandeld schandalig en erbarmelijk. Als dit is hoe BateryBet spelers behandelt wanneer er een serieus probleem is met hun geld, dan hebben spelers absoluut recht om hiervan op de hoogte te worden gesteld.
    LCB heeft een enorme spelersgemeenschap en mensen komen hier specifiek om klachten en recensies te lezen voordat ze een casino hun geld toevertrouwen. Ik wil dat iedereen die dit leest precies begrijpt wat ik heb meegemaakt.
    Ik heb maandenlang achter BateryBet aan gezeten om de verificatie af te ronden, terwijl ze steeds de regels veranderen en mijn tijd verspillen. Ik ben het zat om steeds weer excuses te horen, op nieuwe eisen te wachten en geen stap verder te komen.
    BateryBet, het is genoeg geweest. Stop met mijn tijd te verspillen. Stop met je te verschuilen achter eindeloze verificatieverzoeken. Stop met mijn berichten te negeren. Ik heb mijn deel gedaan, en nu is het jullie verantwoordelijkheid om mijn zaak naar behoren af te handelen.
    Als je na maandenlange documentatie en samenwerking een ogenschijnlijk eenvoudige verificatiekwestie niet kunt oplossen, hebben spelers alle reden om zich serieus af te vragen of ze je platform wel met hun geld kunnen vertrouwen.
    Ik waarschuw andere spelers: denk heel goed na voordat je hier geld stort of speelt. Lees de klachten, begrijp wat er kan gebeuren als je een verificatie- of uitbetalingsprobleem tegenkomt, en neem je eigen beslissing.
    Ik zal deze kwestie publiekelijk blijven volgen totdat deze naar behoren is afgehandeld. Ik ga niet stilletjes verdwijnen en toestaan dat deze zaak wordt genegeerd.
    BateryBet moet stoppen met mijn tijd te verspillen en me een fatsoenlijk antwoord en een goede oplossing geven. Genoeg excuses. Genoeg uitstel. Genoeg stilte.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello!
    We're very sorry to see that you're facing this issue.
    According to the verification results, and additional checks conducted on the platform, it was found that the data provided by you was incorrect. As a result of the verification procedure, your account will unfortunately stay suspended according to the Rule 4.4:
    The Company reserves the right to block the accounts of Users who have reported false data, as well as to deny them the payment of any winnings. At the request of the company the User must present an official document with a photograph, identifying his identity (a passport copy), and also proof of authenticity of the indicated address data and telephone.

    Regards,
    Batery

    Hallo!
    Het spijt ons zeer dat u dit probleem ondervindt.
    Uit de verificatieresultaten en aanvullende controles op het platform is gebleken dat de door u verstrekte gegevens onjuist waren. Als gevolg van de verificatieprocedure blijft uw account helaas geblokkeerd conform Regel 4.4.
    Het bedrijf behoudt zich het recht voor om de accounts van gebruikers die valse gegevens hebben verstrekt te blokkeren en hen de uitbetaling van eventuele winsten te weigeren. Op verzoek van het bedrijf dient de gebruiker een officieel document met foto te overleggen ter identificatie (een kopie van het paspoort), evenals een bewijs van juistheid van de opgegeven adresgegevens en telefoonnummer.

    Groeten,
    Batterij

  • Origineel English Vertaling Dutch
     
     BATERYBET — BE EXTREMELY CAREFUL! 🚨
     
     People should think 100 times before trusting a platform with their hard-earned money.
     
    According to reported user experiences, when you lose, the platform happily takes your money, but when you win, withdrawal problems may suddenly appear. Accounts may allegedly be restricted or blocked, and users can be left frustrated, helpless, and without proper answers.
     
     Winning? Withdrawal trouble.
     Asking for your money? Account restrictions.
    Need support? Endless excuses and frustration.
     Hard-earned money? Suddenly becomes a nightmare to recover.
     
    A platform that treats customers this way deserves zero trust and zero respect from users.
     
    Don't be fooled by flashy advertisements, fake-looking promises, attractive bonuses, or sweet words. Your money is real — don’t hand it over blindly to an unverified betting platform.
     
     WAKE UP BEFORE YOU LOSE YOUR MONEY.
     VERIFY EVERYTHING BEFORE DEPOSITING.
     DON’T TRUST PROMISES — PROTECT YOUR MONEY.
     
    Stay away if you are not completely satisfied that the platform is legitimate and that withdrawals are reliable.
     
    They are eating people’s hard-earned money.
     
    They are playing with users’ money.
     
    Money-taking bastards.
     
    Shameless money suckers.
     
    Greedy and disgusting platform.
     
    Pathetic excuse of a betting website.
     
    Absolute garbage service.
     
    Nothing but a money trap, according to these complaints.
     
    Take deposits, create withdrawal drama — what a joke.
     
    Users win, and suddenly the bullshit starts.
     
    Your money goes in easily; getting it back is the real nightmare.
     
    Greed has no limit here.
     
    Don’t let these people play with your hard-earned money.
     
    Think with your brain before depositing a single rupee.
     
    Don’t be fooled
     
    Protect your money from this alleged money-draining mess.
    BATERYBET — WEES UITERST VOORZICHTIG! 🚨
    Mensen zouden honderd keer moeten nadenken voordat ze hun zuurverdiende geld aan een platform toevertrouwen.
    Volgens gebruikerservaringen houdt het platform bij verlies zonder problemen je geld in, maar bij winst kunnen er plotseling problemen met uitbetalingen ontstaan. Accounts kunnen naar verluidt worden beperkt of geblokkeerd, waardoor gebruikers gefrustreerd, hulpeloos en zonder duidelijke antwoorden achterblijven.
    Winnen? Problemen met opnames.
    Wordt er om je geld gevraagd? Accountbeperkingen.
    Hulp nodig? Eindeloze excuses en frustratie.
    Hard verdiend geld? Dat wordt ineens een nachtmerrie om terug te krijgen.
    Een platform dat klanten op deze manier behandelt, verdient geen enkel vertrouwen en geen enkel respect van gebruikers.
    Laat u niet misleiden door flitsende advertenties, valse beloftes, aantrekkelijke bonussen of mooie praatjes. Uw geld is echt – geef het niet blindelings over aan een onbetrouwbaar gokplatform.
    WORD WAKKER VOORDAT JE JE GELD VERLIEST.
    CONTROLEER ALLES VOORDAT U STORTING DOET.
    VERTROUW NIET OP BELOFTEN — BESCHERM JE GELD.
    Blijf weg als je er niet volledig van overtuigd bent dat het platform legitiem is en dat uitbetalingen betrouwbaar verlopen.
    Ze maken mensen hun zuurverdiende geld af.
    Ze spelen met het geld van de gebruikers.
    Geldwolven.
    Schaamteloze geldwolven.
    Een hebzuchtig en walgelijk platform.
    Een erbarmelijke imitatie van een gokwebsite.
    Absoluut waardeloze service.
    Volgens deze klachten is het niets anders dan een geldval.
    Stortingen aannemen, vervolgens een drama creëren rond opnames — wat een grap.
    De gebruikers winnen, en dan begint de onzin pas echt.
    Je stort je geld er makkelijk in; het terugkrijgen ervan is een ware nachtmerrie.
    Hier kent hebzucht geen grenzen.
    Laat deze mensen niet met je zuurverdiende geld spelen.
    Denk goed na voordat je ook maar één roepie stort.
    Laat je niet misleiden
    Bescherm uw geld tegen deze vermeende geldverslindende rommel.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello Junaidd,

    Thank you for sharing your experience.

    Your complaint will remain public and visible to other players and our members.

    We are sorry that you are not satisfied with the outcome of your complaint and that you were unable to find a solution. Unfortunately, in cases like this, it is outside our scope to influence the casino’s decision, especially when the casino has acted in accordance with its Terms and Conditions.

    We are sorry that you were not able to complete the verification process and that you feel you were not treated fairly.

    We are always here if you ever need any help or assistance in the future.

    Hallo Junaidd ,

    Bedankt voor het delen van je ervaring.

    Uw klacht blijft openbaar en zichtbaar voor andere spelers en onze leden.

    Het spijt ons dat u niet tevreden bent met de uitkomst van uw klacht en dat u geen oplossing heeft kunnen vinden. Helaas kunnen wij in dergelijke gevallen geen invloed uitoefenen op de beslissing van het casino, zeker niet wanneer het casino heeft gehandeld in overeenstemming met de algemene voorwaarden.

    Het spijt ons dat u de verificatieprocedure niet heeft kunnen voltooien en dat u het gevoel heeft dat u niet eerlijk bent behandeld.

    Wij staan altijd voor u klaar als u in de toekomst hulp of ondersteuning nodig heeft.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

77 nieuwe leden
739 bezoekers online
158,131 gasten online
170 nieuwe posts
6,045 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

JovanaV
JovanaV Serbia 1 maand geleden
41

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiëren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
10

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting

ewgen99
ewgen99 Russia 16 dagen geleden
54

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting