BC.GAME Ondersteuning en klachtenthread

50,682
bekeken
362
antwoorden
Laatste post geleden 1 dag geleden door sahilbhat
BcgameGlobal
  • Gestart door
  • BcgameGlobal
  • Canada Casino Rep 23
  • laatste activiteit 2 dagen geleden

Lezers van dit topic lazen ook:

  • Sunny Spins - Exclusieve FIFA Wereld Cup stortingsbonus Alle spelers! Wij zijn oké! Bedrag: 155% tot $2500 + 25 spins op Giant Fortunes Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich registreren...

    Lees
  • CASINONAAM: N1Spin Casino DOMEIN: https://n1spin-casino.com/ (Geregistreerd op: 11-04-2025 ) ONDERZOEKSDATUM: 14 juli 2026 GECONTROLEERD DOOR: LCB.

    Lees

    Waarschuwing: N1Spin Casino

    1 752
    2 maanden geleden
  • iNetBet - Exclusieve FIFA Wereldkampioenschap bonus zonder storting Alle spelers - VS OK! Bedrag: $25 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK en de bonuscode...

    Lees

Participeren in het forum is alleen toegestaan voor actieve leden. Alstublieft of registreren om te posten.

  • Origineel Deutsche Vertaling Dutch English
    Paddy1990 wrote:

    Hiermit möchte ich mich über dieses Casino beschweren die ein immer versprechen bei der nächsten Einzahlung würde deine Auszahlung bearbeitet. Das sind Betrüger die nur am lügen sind. Zuletzt sollte ich 982 Euro einzahlen weil es ein Problem hab und es einzige Möglichkeit ist das Geld einzuzahlen.

    Disputed amount: 7500$

    Casino: BC.Game Casino

    Case #: 4784

    Hi Paddy1990,

    Thank you for bringing this to our attention. Please be advised not to make any deposits for now.

    Please note that based on the screenshot you provided, we are not sure if this is the original BC.Game Casino, as we cannot see the casino link.

    It would be unusual for a legitimate casino to request such a large amount for verification. The screenshot looks similar to some casinos we have previously investigated that turned out to be scams. See our reports HERE.

    Could you please send us the direct link to the casino so we can check it and make sure it is not a scam?

    After provied us with the link, we will conduct further research on this site and update you with any findings.

    Paddy1990 schreef:

    Ik wil graag een klacht indienen over dit casino, dat steeds belooft dat je uitbetaling pas na je volgende storting verwerkt zal worden. Het zijn oplichters die niets anders doen dan liegen. Onlangs wilden ze dat ik €982 stortte, omdat er zogenaamd een probleem was en dat dit de enige manier was om het geld te storten.

    Betwist bedrag: $7500

    Casino: BC.Game Casino

    Zaaknummer: 4784

    Hallo Paddy1990 ,

    Bedankt dat u ons hierop attent heeft gemaakt. Wij adviseren u om voorlopig geen stortingen te doen.

    Houd er rekening mee dat we op basis van de door u verstrekte schermafbeelding niet zeker weten of dit het originele BC.Game Casino is, aangezien we de link naar het casino niet kunnen zien.

    Het zou ongebruikelijk zijn voor een legitiem casino om zo'n groot bedrag voor verificatie te vragen. De screenshot lijkt op die van sommige casino's die we eerder hebben onderzocht en die oplichterij bleken te zijn. Zie onze rapporten HIER .

    Kunt u ons de directe link naar het casino sturen, zodat we het kunnen controleren en ervoor kunnen zorgen dat het geen oplichting is?

    Nadat u ons de link heeft verstrekt, zullen we verder onderzoek doen naar deze website en u op de hoogte houden van onze bevindingen.

    Paddy1990 wrote:

    I would like to complain about this casino, which always promises that your withdrawal will be processed after your next deposit. They are scammers who do nothing but lie. Most recently, they wanted me to deposit €982 because they had a problem and it was the only way to deposit the money.

    Disputed amount: $7500

    Casino: BC.Game Casino

    Case #: 4784

    Hi Paddy1990 ,

    Thank you for bringing this to our attention. Please be advised not to make any deposits for now.

    Please note that based on the screenshot you provided, we are not sure if this is the original BC.Game Casino, as we cannot see the casino link.

    It would be unusual for a legitimate casino to request such a large amount for verification. The screenshot looks similar to some casinos we have previously investigated that turned out to be scams. See our reports HERE .

    Could you please send us the direct link to the casino so we can check it and make sure it is not a scam?

    After providing us with the link, we will conduct further research on this site and update you with any findings.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    BcgameGlobal wrote:
    Dilber Fayeem wrote:

    Complaint against BC.GAME - Account ID 64722411 My casino account username is 64722411. My KYC verification shows "Your profile has been verified" on Sumsub and I have also received email from BC.GAME that "Your KYC verification has been approved". Even after approval, my account is still locked and shows Temporary Unavailable. I have provided ownership proof but account is not unlocked. Please help to unlock my account. I have attached approval screenshots.

    Disputed amount: 6400₹

    Casino: BC.Game Casino

    Case #: 4714

    The user's account was locked due to a hacking incident on January 15, 2025, necessitating identity verification. The recovery team provided a KYC link for this purpose; however, the user failed verification on September 10, 2026, due to repeatedly uploading invalid address documentation. The recovery team subsequently resent the KYC link and reset the verification status, allowing the user to successfully complete the process.

    However, the person who successfully completed the verification is not the same individual associated with the account prior to the hacking incident. I will submit the relevant images for arbitration.

    Hi Dilber Fayeem,

    Thank you for your patience.

    We have received the evidence regarding the verification process. Based on the documents provided, there are discrepancies between the documents submitted during the initial verification and those submitted during the new verification.

    We are sorry that the situation has reached this point. However, your account had already been affected by a hacking incident, and further issues occurred during the account recovery and verification process.

    Unfortunately, this is outside our scope. Based on the evidence provided, the casino acted in accordance with its Terms and Conditions. The casino has confirmed that its decision is final and will not be changed.

    We will mark this complaint #4714 as RESOLVED

    Thank you for your understanding.

    BcgameGlobal schreef:
    Dilber Fayeem schreef:

    Klacht tegen BC.GAME - Account-ID 64722411 Mijn gebruikersnaam voor het casino-account is 64722411. Mijn KYC-verificatie geeft aan "Uw profiel is geverifieerd" op Sumsub en ik heb ook een e-mail van BC.GAME ontvangen met de melding "Uw KYC-verificatie is goedgekeurd". Ondanks de goedkeuring is mijn account nog steeds geblokkeerd en wordt deze weergegeven als "Tijdelijk niet beschikbaar". Ik heb een bewijs van eigendom aangeleverd, maar mijn account is nog steeds niet gedeblokkeerd. Kunt u mij alstublieft helpen mijn account te deblokkeren? Ik heb screenshots van de goedkeuring bijgevoegd.

    Betwist bedrag: 6400₹

    Casino: BC.Game Casino

    Zaaknummer: 4714

    Het account van de gebruiker werd geblokkeerd vanwege een hackaanval op 15 januari 2025, waardoor identiteitsverificatie noodzakelijk was. Het herstelteam verstrekte hiervoor een KYC-link; de gebruiker slaagde er echter niet in de verificatie te voltooien op 10 september 2026, omdat hij herhaaldelijk ongeldige adresdocumenten had geüpload. Het herstelteam verstuurde vervolgens de KYC-link opnieuw en reset de verificatiestatus, waardoor de gebruiker het proces succesvol kon afronden.

    De persoon die de verificatie succesvol heeft afgerond, is echter niet dezelfde persoon die vóór het hackincident aan het account was gekoppeld. Ik zal de relevante afbeeldingen ter beoordeling voorleggen.

    Hallo Dilber Fayeem ,

    Dank u voor uw geduld.

    We hebben de bewijsstukken met betrekking tot het verificatieproces ontvangen. Op basis van de verstrekte documenten zijn er discrepanties tussen de documenten die tijdens de eerste verificatie zijn ingediend en de documenten die tijdens de nieuwe verificatie zijn ingediend.

    Het spijt ons dat de situatie zo is geëscaleerd. Uw account was echter al eerder het slachtoffer van een hackpoging, en er deden zich verdere problemen voor tijdens het herstel- en verificatieproces.

    Helaas valt dit buiten ons bevoegdheidsgebied. Op basis van het verstrekte bewijsmateriaal heeft het casino gehandeld in overeenstemming met zijn algemene voorwaarden. Het casino heeft bevestigd dat zijn beslissing definitief is en niet zal worden gewijzigd.

    We zullen deze klacht #4714 als OPGELOST markeren.

    Bedankt voor uw begrip.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    sahilbhat wrote:

    Hi JovanaV,

    Thank you for the update. I understand that IP address history may be considered when determining whether accounts are linked.
    I would appreciate it if the casino could provide specific evidence or explanation showing how my account was linked to another account. I am willing to cooperate with any reasonable verification required.
    Please let me know once you receive the casino’s response.
    Thank you for your help.

    Hi sahilbhat,

    Thank you for your patience.

    We are in contact with the casino representative and have requested evidence regarding your case.

    In the meantime, please let us know when you were last active on account ID 476**** and send us the email you received from the casino confirming that your account was blocked.

    This will help us review your case further and provide the casino representative with additional evidence.

    sahilbhat schreef:

    Hallo JovanaV,

    Bedankt voor de update. Ik begrijp dat de IP-adresgeschiedenis mogelijk wordt meegenomen bij de bepaling of accounts aan elkaar gekoppeld zijn.
    Ik zou het op prijs stellen als het casino specifiek bewijs of een verklaring zou kunnen overleggen waaruit blijkt hoe mijn account aan een ander account is gekoppeld. Ik ben bereid mee te werken aan elke redelijke verificatie die nodig is.
    Laat het me weten zodra je het antwoord van het casino hebt ontvangen.
    Dank u voor uw hulp.

    Hallo sahilbhat ,

    Dank u voor uw geduld.

    We hebben contact opgenomen met de vertegenwoordiger van het casino en bewijsmateriaal opgevraagd met betrekking tot uw zaak.

    Laat ons in de tussentijd weten wanneer u voor het laatst actief was op account-ID 476**** en stuur ons de e-mail die u van het casino hebt ontvangen ter bevestiging dat uw account is geblokkeerd.

    Dit zal ons helpen uw zaak verder te onderzoeken en de vertegenwoordiger van het casino van aanvullend bewijsmateriaal te voorzien.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi,

    Thank you for your message. I would like to clarify that I did not receive any email from BC.Game notifying me that my account had been blocked at the time it was blocked. The account was simply locked, and I was not aware of the reason or the decision.
    When I later contacted BC.Game and asked about the issue, they then informed me that my account had been permanently locked, initially referring to prohibited techniques and later stating that it was related to multiple accounts.
    Therefore, I cannot provide an earlier blocking notification because no such email was received by me at the time of the block. I am attaching the emails I subsequently received from BC.Game as evidence of their decision.
    Regarding my last activity on account ID 476****, I can provide the date/details to the best of my knowledge.
    I would also appreciate it if the casino could provide the specific evidence showing how my account was linked to another account, including what information they relied upon to make this determination.
    Thank you for continuing to review my case.

    Hoi,

    Bedankt voor je bericht. Ik wil graag verduidelijken dat ik geen e-mail van BC.Game heb ontvangen waarin stond dat mijn account was geblokkeerd op het moment dat dit gebeurde. Het account werd simpelweg vergrendeld en ik was niet op de hoogte van de reden of de beslissing.
    Toen ik later contact opnam met BC.Game en naar het probleem informeerde, lieten ze me weten dat mijn account permanent geblokkeerd was. Aanvankelijk verwezen ze naar verboden technieken, maar later gaven ze aan dat het om meerdere accounts ging.
    Daarom kan ik geen eerdere melding van de blokkering overleggen, omdat ik destijds geen dergelijke e-mail heb ontvangen. Ik voeg de e-mails die ik later van BC.Game heb ontvangen bij als bewijs van hun beslissing.
    Wat betreft mijn laatste activiteit op account-ID 476****, kan ik naar mijn beste weten de datum/details verstrekken.
    Ik zou het ook op prijs stellen als het casino specifiek bewijs zou kunnen leveren waaruit blijkt hoe mijn account aan een ander account is gekoppeld, inclusief welke informatie zij hebben gebruikt om tot deze conclusie te komen.
    Bedankt dat u mijn zaak blijft bekijken.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi sahilbhat,

    Thank you for your response.

    Unfortunately, the evidence you received only recently does not help us establish when your account was blocked or what happened before the account was blocked.

    Please try to find the previous emails or other communication you had with the casino before the account was blocked. We need this evidence to clarify when the account was blocked and why you did not try to access the casino or contact them about the account until now.

    Please send us any relevant communication you can find so we can review the case further.

    Thank you.

    Hallo sahilbhat ,

    Dank u voor uw reactie.

    Helaas helpt het bewijsmateriaal dat u pas recent heeft ontvangen ons niet vast te stellen wanneer uw account is geblokkeerd of wat er is gebeurd voordat het account werd geblokkeerd.

    Probeer de eerdere e-mails of andere communicatie die u met het casino had voordat uw account werd geblokkeerd, terug te vinden. We hebben dit bewijsmateriaal nodig om te achterhalen wanneer uw account werd geblokkeerd en waarom u tot nu toe geen contact met het casino hebt opgenomen of geprobeerd hebt toegang te krijgen tot het casino.

    Stuur ons alstublieft alle relevante communicatie die u kunt vinden, zodat we de zaak verder kunnen onderzoeken.

    Bedankt.

  • Origineel English Vertaling Dutch
    Rdoie wrote:

    I waited for long time but bc.game not credited my deposit in game so one of my friends said me that you can complain on lcb so i did before today i did mot now that there is a web site for casino complaints 

    Hi Rdoie,

    We’ve sent a reminder to the casino representative as we haven’t heard back from them yet. Has there been any progress on your end in the meantime?

    Thank you for your patience.

    Rdoie schreef:

    Ik heb lang gewacht, maar bc.game heeft mijn storting nog steeds niet in het spel bijgeschreven. Een vriend van me zei dat ik een klacht kon indienen bij LCB, dus dat heb ik vandaag gedaan. Ik weet nu niet meer dat er een website is voor casino-klachten.

    Hoi Rdoie ,

    We hebben de vertegenwoordiger van het casino een herinnering gestuurd omdat we nog geen reactie hebben ontvangen. Is er in de tussentijd al vooruitgang geboekt aan jullie kant?

    Dank u voor uw geduld.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi njanjam,

    I found the earlier email communication you requested. I am attaching the screenshots of the correspondence from August 2024.
    On 14 August 2024, I contacted BC.Game myself and requested account verification. I provided my username, registered email, IP address and device information.
    Then, on 23 August 2024, BC.Game replied that after reviewing my account activity, my account had been permanently locked for allegedly using “prohibited techniques.”
    Importantly, the BC.Game email from 23 August 2024 does not state that the account was blocked because of multiple accounts. The multiple-account allegation was communicated to me separately/later.
    I am providing these older communications because they show that I had already contacted BC.Game regarding the account and was actively trying to resolve the issue. I did not simply ignore the account or wait without contacting them.
    Regarding the shared IP/device situation, I had explained that I studied with friends and sometimes we stayed in the same room. On some occasions, a friend used my phone/device to access his own account or make a payment. This may explain why BC.Game could have detected a connection between accounts, but it does not mean that I created or owned another account.
    I respectfully ask that BC.Game provide the specific evidence they relied upon to conclude that I personally operated or owned another account, rather than simply showing a shared IP, device, network or other technical connection.
    Thank you for continuing to review my case.

    Hoi njanjam,

    Ik heb de eerdere e-mailcorrespondentie gevonden waar u om vroeg. Ik voeg de schermafbeeldingen van de correspondentie van augustus 2024 bij.
    Op 14 augustus 2024 heb ik zelf contact opgenomen met BC.Game en een accountverificatie aangevraagd. Ik heb mijn gebruikersnaam, geregistreerd e-mailadres, IP-adres en apparaatgegevens verstrekt.
    Op 23 augustus 2024 antwoordde BC.Game dat mijn account na controle van mijn accountactiviteit permanent was geblokkeerd vanwege het vermeende gebruik van "verboden technieken".
    Belangrijk is dat in de e-mail van BC.Game van 23 augustus 2024 niet staat dat het account is geblokkeerd vanwege meerdere accounts. De beschuldiging van meerdere accounts werd mij later apart meegedeeld.
    Ik voeg deze oudere berichten toe omdat ze aantonen dat ik al contact had opgenomen met BC.Game over het account en actief probeerde het probleem op te lossen. Ik heb het account niet zomaar genegeerd of gewacht zonder contact met hen op te nemen.
    Wat betreft de situatie met het gedeelde IP-adres/apparaat, had ik uitgelegd dat ik met vrienden studeer en dat we soms in dezelfde kamer verblijven. Soms gebruikte een vriend mijn telefoon/apparaat om toegang te krijgen tot zijn eigen account of een betaling te doen. Dit kan verklaren waarom BC.Game een verband tussen accounts heeft gedetecteerd, maar het betekent niet dat ik een ander account heb aangemaakt of bezit.
    Ik verzoek BC.Game met respect om het specifieke bewijsmateriaal te overleggen waarop zij zich hebben gebaseerd om te concluderen dat ik persoonlijk een ander account beheerde of bezat, in plaats van simpelweg een gedeeld IP-adres, apparaat, netwerk of andere technische verbinding aan te tonen.
    Bedankt dat u mijn zaak blijft bekijken.
  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi LCB Team,

    I understand that the casino believes there may be a discrepancy regarding the person associated with the account before the hacking incident and the person who completed the new verification.
    However, I would kindly request one more opportunity to clarify this matter and prove my ownership of the account.
    If possible, could you please provide me with a new verification/ownership link, or ask BC.Game to provide one? I am fully willing to submit all required documents and complete the verification again.
    I believe this would help resolve the identity discrepancy and allow me to demonstrate that I am the legitimate owner of the account.
    I would also like to respectfully clarify that, in the casino's response provided to LCB, I did not see any statement saying that their decision was final or that no further verification/review was possible. The casino only explained the verification discrepancy and stated that they would provide relevant evidence.
    Therefore, I kindly request that I be given an opportunity to complete a fresh ownership verification before the case is considered finally resolved.
    I would really appreciate your help in reopening the case for this purpose.
    Thank you for your time and assistance.

    Hallo LCB-team,

    Ik begrijp dat het casino vermoedt dat er een verschil is tussen de persoon die vóór het hackincident aan het account was gekoppeld en de persoon die de nieuwe verificatie heeft voltooid.
    Ik wil echter graag nog een keer de gelegenheid krijgen om deze kwestie op te helderen en mijn eigendom van het account te bewijzen.
    Kunt u mij, indien mogelijk, een nieuwe verificatie-/eigendomslink verstrekken, of BC.Game vragen er een te verstrekken? Ik ben volledig bereid alle vereiste documenten in te dienen en de verificatie opnieuw te voltooien.
    Ik ben ervan overtuigd dat dit zou helpen om de identiteitskwestie op te lossen en mij in staat zou stellen aan te tonen dat ik de rechtmatige eigenaar van het account ben.
    Ik wil ook graag met alle respect verduidelijken dat ik in het antwoord van het casino aan LCB geen verklaring heb gezien waarin stond dat hun beslissing definitief was of dat verdere verificatie/herziening niet mogelijk was. Het casino heeft alleen de discrepantie in de verificatie uitgelegd en aangegeven dat ze relevant bewijsmateriaal zouden overleggen.
    Daarom verzoek ik u vriendelijk om mij de gelegenheid te geven een nieuwe eigendomsverificatie te voltooien voordat de zaak als definitief afgesloten wordt beschouwd.
    Ik zou het zeer op prijs stellen als u de zaak voor dit doel opnieuw zou willen openen.
    Dank u voor uw tijd en hulp.
  • Origineel English Vertaling Dutch
    sahilbhat wrote:

    Hi njanjam,

    I found the earlier email communication you requested. I am attaching the screenshots of the correspondence from August 2024.
    On 14 August 2024, I contacted BC.Game myself and requested account verification. I provided my username, registered email, IP address and device information.
    Then, on 23 August 2024, BC.Game replied that after reviewing my account activity, my account had been permanently locked for allegedly using “prohibited techniques.”
    Importantly, the BC.Game email from 23 August 2024 does not state that the account was blocked because of multiple accounts. The multiple-account allegation was communicated to me separately/later.
    I am providing these older communications because they show that I had already contacted BC.Game regarding the account and was actively trying to resolve the issue. I did not simply ignore the account or wait without contacting them.
    Regarding the shared IP/device situation, I had explained that I studied with friends and sometimes we stayed in the same room. On some occasions, a friend used my phone/device to access his own account or make a payment. This may explain why BC.Game could have detected a connection between accounts, but it does not mean that I created or owned another account.
    I respectfully ask that BC.Game provide the specific evidence they relied upon to conclude that I personally operated or owned another account, rather than simply showing a shared IP, device, network or other technical connection.
    Thank you for continuing to review my case.

    Hi sahilbhat,

    Thank you for sharing these emails.

    However, based on the emails you provided, you did have communication from the casino confirming that your account had already been closed in 2024 due to a Terms violation.

    Just to clarify, did you try to access the account again in August this year using the same username and email address that had already been locked two years ago?

    We need clarification since previously, you said that the account was closed only in August this year and that you did not have any emails from the casino from before that. Now, you have provided emails showing that the account had already been closed in 2024.

    sahilbhat schreef:

    Hoi njanjam,

    Ik heb de eerdere e-mailcorrespondentie gevonden waar u om vroeg. Ik voeg de schermafbeeldingen van de correspondentie van augustus 2024 bij.
    Op 14 augustus 2024 heb ik zelf contact opgenomen met BC.Game en een accountverificatie aangevraagd. Ik heb mijn gebruikersnaam, geregistreerd e-mailadres, IP-adres en apparaatgegevens verstrekt.
    Op 23 augustus 2024 antwoordde BC.Game dat mijn account na controle van mijn accountactiviteit permanent was geblokkeerd vanwege het vermeende gebruik van "verboden technieken".
    Belangrijk is dat in de e-mail van BC.Game van 23 augustus 2024 niet staat dat het account is geblokkeerd vanwege meerdere accounts. De beschuldiging van meerdere accounts werd mij later apart meegedeeld.
    Ik voeg deze oudere berichten toe omdat ze aantonen dat ik al contact had opgenomen met BC.Game over het account en actief probeerde het probleem op te lossen. Ik heb het account niet zomaar genegeerd of gewacht zonder contact met hen op te nemen.
    Wat betreft de situatie met het gedeelde IP-adres/apparaat, had ik uitgelegd dat ik met vrienden studeer en dat we soms in dezelfde kamer verblijven. Soms gebruikte een vriend mijn telefoon/apparaat om toegang te krijgen tot zijn eigen account of een betaling te doen. Dit kan verklaren waarom BC.Game een verband tussen accounts heeft gedetecteerd, maar het betekent niet dat ik een ander account heb aangemaakt of bezit.
    Ik verzoek BC.Game met respect om het specifieke bewijsmateriaal te overleggen waarop zij zich hebben gebaseerd om te concluderen dat ik persoonlijk een ander account beheerde of bezat, in plaats van simpelweg een gedeeld IP-adres, apparaat, netwerk of andere technische verbinding aan te tonen.
    Bedankt dat u mijn zaak blijft bekijken.

    Hallo sahilbhat ,

    Bedankt voor het delen van deze e-mails.

    Uit de e-mails die u hebt verstrekt, blijkt echter dat u wel degelijk een bericht van het casino hebt ontvangen waarin werd bevestigd dat uw account al in 2024 was gesloten vanwege een schending van de voorwaarden.

    Even ter verduidelijking: heeft u in augustus van dit jaar opnieuw geprobeerd toegang te krijgen tot het account met dezelfde gebruikersnaam en hetzelfde e-mailadres dat twee jaar geleden al was geblokkeerd?

    We hebben behoefte aan verduidelijking, aangezien u eerder aangaf dat de rekening pas in augustus van dit jaar was gesloten en dat u geen e-mails van het casino van daarvoor had ontvangen. Nu heeft u e-mails overlegd waaruit blijkt dat de rekening al in 2024 was gesloten.

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hi LCB Team,

    Yes, the account you are referring to is the same account that was closed in 2024. I have provided the 2024 emails as evidence of the previous closure.
    In 2026, I was trying to recover/access this same account through the recovery process, but I was unable to recover it because the casino did not accept my recovery request.
    I would also like to clarify that, on some occasions, a friend logged into his own BC.Game account using my phone. His account is still active, while my account is the one that has been restricted/closed. I believe this may have caused some confusion regarding the device/account history.
    I did not create or operate my friend's account as my own. I was only allowing him to access his own account using my phone on those occasions.
    I hope this clarifies the timeline and the reason I was trying to recover the account in 2026.
    Thank you for your understanding and for reviewing my case.

    Hallo LCB-team,

    Ja, het account waarnaar u verwijst is hetzelfde account dat in 2024 is gesloten. Ik heb de e-mails uit 2024 als bewijs van de eerdere sluiting bijgevoegd.
    In 2026 probeerde ik via de herstelprocedure toegang te krijgen tot dit account, maar dat lukte niet omdat het casino mijn herstelverzoek niet accepteerde.
    Ik wil ook nog even verduidelijken dat een vriend soms via mijn telefoon is ingelogd op zijn eigen BC.Game-account. Zijn account is nog steeds actief, terwijl mijn account is geblokkeerd/gesloten. Ik denk dat dit mogelijk voor verwarring heeft gezorgd met betrekking tot de apparaat-/accountgeschiedenis.
    Ik heb het account van mijn vriend niet aangemaakt of beheerd alsof het mijn eigen account was. Ik gaf hem alleen toestemming om op die momenten via mijn telefoon toegang te krijgen tot zijn eigen account.
    Ik hoop dat dit de tijdlijn en de reden waarom ik in 2026 probeerde het account terug te krijgen, verduidelijkt.
    Dank u voor uw begrip en voor het bekijken van mijn zaak.
  • Origineel English Vertaling Dutch
     

    Dear Team,

    This is regarding my BC.Game account with 61 Lakh INR balance which was closed.

    I want to clarify - my friend has his own phone and his own BC.Game account. That day there was NO NETWORK in his phone because his other SIM was inside, so he had no internet.

    Because of no network, he only used my WiFi for 2 minutes to login to his own account. He is a different person studying in a different state.

    He used my WiFi, but my account got blocked. This is not fair. One-time WiFi share due to network issue is not multi-accounting or bonus abuse.

    I came to your site trusting it is a fair and trusted site. Please ask BC.Game to provide full technical proof that we are same person before deciding.

    Confiscating full 61 Lakh for one-time WiFi share is not justified. As per rules, even if it is considered a violation, the full balance should be refunded.

    Please reopen my complaint and investigate properly.

    Thank you

    Beste team,

    Dit betreft mijn BC.Game-account met een saldo van 61 lakh INR, dat is gesloten.

    Ik wil even iets verduidelijken: mijn vriend heeft zijn eigen telefoon en zijn eigen BC.Game-account. Die dag had hij GEEN netwerkverbinding op zijn telefoon omdat er een andere simkaart in zat, dus hij had geen internet.

    Omdat er geen netwerkverbinding was, heeft hij mijn wifi maar twee minuten gebruikt om in te loggen op zijn eigen account. Hij is een ander persoon die in een andere staat studeert.

    Hij gebruikte mijn wifi, maar mijn account werd geblokkeerd. Dat is niet eerlijk. Eenmalig wifi delen vanwege een netwerkprobleem is geen misbruik van meerdere accounts of bonuspunten.

    Ik bezocht uw site in de veronderstelling dat het een eerlijke en betrouwbare site is. Vraag BC.Game alstublieft om volledig technisch bewijs te leveren dat we dezelfde persoon zijn voordat u een besluit neemt.

    Het in beslag nemen van maar liefst 61 lakh voor eenmalig wifi-gebruik is niet gerechtvaardigd. Volgens de regels moet het volledige bedrag worden terugbetaald, zelfs als het als een overtreding wordt beschouwd.

    Ik verzoek u mijn klacht opnieuw te openen en grondig te onderzoeken.

    Bedankt

  • Origineel English Vertaling Dutch

    Hello LCB Team,

    I would like to share additional evidence regarding my ongoing complaint.
    In the attached screenshot, BC.Game states on Trustpilot that my account was restricted due to “bonus abuse and withdrawals exceeding deposited amounts.”
    However, BC.Game has not clearly explained which specific bonus I allegedly abused or what exact bonus rule I violated.
    I kindly request that the casino clarify the specific bonus, relevant transactions, and the rule they believe I breached. I would appreciate your assistance in obtaining a clear explanation and a fair review of my case.
    Thank you for your time and assistance.

    Hallo LCB-team,

    Graag wil ik aanvullend bewijsmateriaal delen met betrekking tot mijn lopende klacht.
    In de bijgevoegde schermafbeelding staat op Trustpilot vermeld dat mijn account is geblokkeerd vanwege "misbruik van bonussen en opnames die de gestorte bedragen overschrijden".
    BC.Game heeft echter niet duidelijk uitgelegd welke specifieke bonus ik zogenaamd heb misbruikt of welke bonusregel ik precies heb overtreden.
    Ik verzoek het casino vriendelijk om de specifieke bonus, de relevante transacties en de regel die ik volgens hen heb overtreden, te verduidelijken. Ik zou uw hulp zeer op prijs stellen bij het verkrijgen van een duidelijke uitleg en een eerlijke beoordeling van mijn zaak.
    Dank u voor uw tijd en hulp.

Feedback van Leden

Plaats jouw reactie.

lcb activiteiten in de afgelopen 24 uur

67 nieuwe leden
708 bezoekers online
181,345 gasten online
60 nieuwe posts
5,159 gespeelde Free Games

Meest bekeken forum posts

JovanaV
JovanaV Serbia 1 maand geleden
39

OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting Nieuwe spelers - VS OK! Bedrag: $111 Hoe claim je de bonus: Nieuwe spelers moeten zich aanmelden via onze LINK , hun e-mailadres verifiëren en de code...
OreonBet - Exclusieve bonus zonder storting

Bixy
Bixy Serbia 2 maanden geleden
9

Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting Alleen voor nieuwe spelers - VS toegestaan! Bedrag: 99 gratis spins op Cash Chaser Hoe je de bonus kunt claimen: Spelers moeten zich registreren via...
Detective Slots - Exclusieve bonus zonder storting

ewgen99
ewgen99 Russia 14 dagen geleden
50

Casino Zeppelin biedt een bonus zonder storting van 100 gratis spins; gebruik bij registratie de promotiecode 5UKBCQ6M.
Zeppelin Casino Geen storting